Mitä olette mieltä, onko moka vai ihan jees?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ymmärrä. Jos haluaa laittaa converset, niin sitten vähän rennommat vaatteet kuin puku. Ja varsinkin, kun on juhlakalu, niin musta sitä paremmalla syyllä pitäisi olla juhlakengät.

[QUOTE="vieras";23454654]Mä en ymmärrä. Jos haluaa laittaa converset, niin sitten vähän rennommat vaatteet kuin puku. Ja varsinkin, kun on juhlakalu, niin musta sitä paremmalla syyllä pitäisi olla juhlakengät.[/QUOTE]

Mut eihän juhlakalun kai ole tarkotus ahdistua omista vaatteistaan? Ei tuon ikäisille enää pakoteta rusettia kaulaan ja jotain akuankkakaulusta.

[QUOTE="mammeli";23454652]Sen kyllä tiedän :) Onhan nuita näkynyt silti Linnanjuhlissakin, siis muita kuin juhlakenkiä.[/QUOTE]

no niin on näkyny valitettavasti. miltäs näyttikään :x

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23454646:
Sen ikäisen pojan ei ehkä tulisi pidettyä mitään juhlakenkiä sen koommin, joten voisi olla vähän kallista ostaa sille jotkut mieskengät, joista se ei pidä ja joita ei pidetä.

Juu ei tulisi pidettyä. Ostan kyllä juhlakengät, jos poika niin tahtoo.
Mun silmäänikin kun vaan ne tennarit vois olla tosi kivan näköiset puvun kanssa. En siis itse pidä ollenkaan huonona vaihtoehtona, mutta kyselenkin mitä mieltä palsta on asiasta. Että pyörtyykä äidit järkytyksestä tuollaisen näyn edessä :)
sinä ilmeisesti et :)

Ja sitten ihmetellään miksei nuoret osaa pukeutua juhliin. Ei kai ikinä opikaan jos äitikin on sitä mieltä, että on tyylikästä pukeutua pukuun ja ties mihin lenkkareihin. Jos poikasi on niin juntti, ettei ikinä suostu pukemaan juhlavaatteita, niin laita sille farkut ja t-paita sinne rippujuhlaan, niin sopii tennnarit paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23454692:
Mut eiks ne mieskengät oo jotenkin ällöjä... :D

No on ne vähän huvittavan näköiset 15v pojan klopilla.. mutta niin kuuluukin olla! :D Oon samaa mieltä päättömän kanssa siitä, että huomionhakua se vaan on,jos haluaa tietoisesti laittaa jotain muuta kuin mitä kuuluu.

Mä olen puku miehen tekee -henkinen natsi, mutta silti hyväksyn 15-vuotiaalta siistit tennarit puvun kanssa, kun kyse on omista rippijuhlista eikä isoisän hautajaisista. Niihin hautajaisiin ei mennä omaa trendisilmää esittelemään, mutta omissa juhlissa voi vähän irrotella. Rippi-ikäistä vanhempi pukeutukoon jo kuten aikuiset. Oon nähnyt nuorella aikuisella lippiksen pukuun yhdistettynä ja silloin ei ollut pyörtyminen kaukana...

Ja sitten ihmetellään miksei nuoret osaa pukeutua juhliin. Ei kai ikinä opikaan jos äitikin on sitä mieltä, että on tyylikästä pukeutua pukuun ja ties mihin lenkkareihin. Jos poikasi on niin juntti, ettei ikinä suostu pukemaan juhlavaatteita, niin laita sille farkut ja t-paita sinne rippujuhlaan, niin sopii tennnarit paremmin.

Kyse ei edellenkään ole siitä, etteikö poika suostuisi laittamaan juhlakenkiä. Todellakin suostuu.
En kysynyt sulta mun poikani luonteeseen analyysia. Taidat itse olla aika juntti, kun alat haukkumaan 15 vuotiasta, sulle tuntematonta poikaa.

Taidat itse kasvattaa lapsistasi yhtä suvaitsemattomia kuin itsekin olet :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23454725:
Ihan ok, meidän esikoisella oli sattumoisin converset rippijuhlissa jalassa. Ei näkynyt pyörtyneitä mummeleita, eikä kukaan vinoonkaan katsonut. :)

Tattis :) Ja näytti varmasti hyvältä. Voisin myös arvella ettei poikasi ollut ainoa pukukengätön??

[QUOTE="palma";23454722]Mä olen puku miehen tekee -henkinen natsi, mutta silti hyväksyn 15-vuotiaalta siistit tennarit puvun kanssa, kun kyse on omista rippijuhlista eikä isoisän hautajaisista. Niihin hautajaisiin ei mennä omaa trendisilmää esittelemään, mutta omissa juhlissa voi vähän irrotella. Rippi-ikäistä vanhempi pukeutukoon jo kuten aikuiset. Oon nähnyt nuorella aikuisella lippiksen pukuun yhdistettynä ja silloin ei ollut pyörtyminen kaukana...[/QUOTE]

:) :)

ihan vastaava efektin kun laittaa suomiverkkareiden tai tuulipuvun kanssa juhlakengät / korkokengät ja siitä reippaasti ihmistenilmoille :laugh:

Yhteistyössä