Mitä olette mieltä:olenko lihonut vai laihtunut, jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...puntari näyttää pari kiloa enempi kuin ennen, mutta mittanauha vyötärön ja lantion kohdalta pari senttiä vähemmän kuin ennen. Vaatekoko on pysynyt suurinpiirtein samana.
Eli olenko mielestänne lihonut vai laihtunut? Kannanottoja, kiitos! :)

Kiva kuulla, että ootte samaa mieltä kuin epäilinkin! Taitaa siis todellakin olla niin, että lihas painaa enemmän kuin läski! Liikuntaa olen harrastanut ahkerasti ja täysin normaalipainoinen olen nyt ja olen ollutkin.
Hämää vain, että ihmiset sanoo, että olen laihtunut, vaikka todellisuudessa painoni on noussut! :) Hassua! Mitä vastaisin heidän kommetteihinsa?

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:
mikä katsotaan laihtumiseksi?

a) puntarin lukemat
b) ulkomittojen muutos
c) muiden mielipide

(ps. muut ihmiset tuskin ovat huomanneet mitään)

Ei, vaan nimenomaan muut ihmiset ovat sanoneet, että olen laihtunut!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

a) puntarin lukemat
b) ulkomittojen muutos
c) muiden mielipide

No sitten en käsitä miksi kysyt asiaa täältä, ihmisiltä jotka eivät edes näe sinua.

Jo tapauksessa oikein mukavaa viikonloppua!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

a) puntarin lukemat
b) ulkomittojen muutos
c) muiden mielipide

No sitten en käsitä miksi kysyt asiaa täältä, ihmisiltä jotka eivät edes näe sinua.

Jo tapauksessa oikein mukavaa viikonloppua!!

Samoin mukavaa vapunjatkoo sinullekin! By the way...Onhan tällä palstalla varmaan tyhmempiäkin kyselty...

Viikonloppuna tuli syötyä mm. kampaviinereitä, mansikkaa ja kermavaahtoa, ranskalaisia, sipsejä, grillipihvejä, perunaa, leipää ... Ja join kokista tossa sunnuntaina. Muilla aterioilla join vettä. Ja tiiätekös, lihottaako margariini? Tai itse suosittelen, että käytä mielummin voin sijaan margariinia, koska voissa on todella paljon kaloreita. Mutta, odotan vastausta, koska viikonlopun ruuat oli kunnon kaloripommeja! Mutta, en ole tänään syönyt mitään, kannaattaako kunnon aamiainen? Kiitos etukäteen, ja her... herkutonta viikkkoa kaikille! ;)

Yhteistyössä