V
vieras
Vieras
Minulla yövirka ja viime viikolla pomo soitti minulle kotiin ja ehdotti jos voisin ottaa päiväviran siis samassa työpaikassa. Olin koko viime viikon töissä etten kunnolla ehtinyt miettiä asiaa. Pomoni sanoi että alkuviikosta hän haluaa vastaukseni. No soitin hänelle sitten tiistaina ja sanoin ettei minulla ole vielä päätöstä ja puhuin muuten töistä. Lupasin tulla päätöksen kanssa ke ja soitin ja sanoin että otan päiväviran. Illalla sain melkein paniikn ja ilmoitin pitäväni kuitenkin perhesyistä tään yöviran. Mutta to aamuna kun heräsin huonosti nukutun yön jälkeen ajattelin miksi minä itseäni yötyössä kulutan ja pyysin anteeksi kun edes takaisen vaihdan mutta viimeinen päätös on kuitenki se päivävirka ja se pitää. Huh!
Hän sanoi että se on hyvä valinta ja minulle enemmän meriittiä. Ja hän sanoi niinkuin tiedät että hän on aikaisemminkin minua toivonut päivään. Kaikki meni siis hyvin mutta mitäköhän hän ajattelee minusta kun olin niin epävärma?
Onko se väärin avoimesti keskustella pomonsa kanssa?
Hän sanoi että se on hyvä valinta ja minulle enemmän meriittiä. Ja hän sanoi niinkuin tiedät että hän on aikaisemminkin minua toivonut päivään. Kaikki meni siis hyvin mutta mitäköhän hän ajattelee minusta kun olin niin epävärma?
Onko se väärin avoimesti keskustella pomonsa kanssa?