Mitä olet syönyt tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Näitä on varmaan paljon, mutta alotan nyt kummiskin uuden. Itse olen syönyt: aamulla omenan, lounaalla riisiä ja kesäkurpitsaa, päivällisellä kaalikeittoa kaksi lautasellista ja leivän. Illalla syön vielä mysliä ja jugurttia.

en mitään
itseasiassa totesin juuri etten ole syönyt eilis illan jälkeen yhtään mitään, juonut olen 4 kuppia kahvia, 5dl vettä ja yhden energia juoman..
ehkäpä alan laittamaan ruokaa siis

Aamulla puuroa jossa persikan paloja ja kuppi teetä

Päivällä dippikastiketta (kermaviiliin) johon dippailin porkkanatikkuja

Äsken sekoitin loput dippikastikkeesta tonnikalan ja ruukkusalaatin kanssa
"jäkiruuaksi" vesimelonia

2 kuppia teetä, 2 siivua hiivaleipää ja 3 siivua ruisleipää juustolla ja leikkeileillä, 1 jogurtti, kuppi kahvia ja 2 kaurakeksiä. Illalla jotain keittoruokaa ja mandariinejä iltapalaksi.

Aamulla 2 mangopilttiä ja appelsiini.Lounaaksi 2 kananmunaa ja 2 Vatajan nakkia.Nyt nutrilett kanakeitto.Syön 3-4 tunnin välein kun yritän pudottaa painoa :) Maitoa en juo,joten ruuan kanssa piimää ja pitkin päivää vettä.

Mä söin aamulla 2 paahtoleipää sienisalaatin kanssa, kuppi teetä ja lasillinen mehua. Töissä oli eväänä nuudeleita, munakas sekä appelsiini. Seuraavalla aterialla perunoita, uunikalaa ja juustokastiketta :)

Jugurtti aamulla. Kuppi kahvia.
Aamupv jauhelihakeittoa ja ruisleipä juustolla.
Välipalaksi kahvi ja keksi.
Ja vettä joka välissä oon koittanut juoda.
Pian pitäi sitten varmaan iltaruokaa taikoa =)

Aamulla lasillisen maustamatonta jugurttia ja muutaman marjan.

Lounaaksi söin pari perunaa, (anopilla menee herne ikiajoiksi nenään, jos ei syö yhtään perunaa) reilusti salaattia, kaksi lihapullaa ja pienen viipaleen tummaa täysjyväleipää.

Päivälliseksi aion syödä kaksi broilerin ohutleikettä, salaattia (parempaa kuin lounaalla) ja porkkana-kesäkurpitsalisuketta.

Illalla sitten vielä jotain.

En yhtään ihmettele että jotkut pysyvät laihoina, joillakin aivan olemattomat syömiset vaikka kello on neljä iltapäivällä :O "Yksi konvehti" "ei mitään" "1 jogurtti"

[QUOTE="Huh";23363021]En yhtään ihmettele että jotkut pysyvät laihoina, joillakin aivan olemattomat syömiset vaikka kello on neljä iltapäivällä :O "Yksi konvehti" "ei mitään" "1 jogurtti"[/QUOTE]

:laugh: Paitsi että mä en kuulu niihin palstan laihoihin :D

aamulla tein munakkaan joka täytti hyvin mahan. sen kans vähän salaattia. nyt syön ananaspaloja,banaania ja viinirypäleitä, porkkanoita ootellessa. jos jotain lihaa ja salaattia kera niiden porkkanoiden. maitoa lisäksi.

[QUOTE="Huh";23363021]En yhtään ihmettele että jotkut pysyvät laihoina, joillakin aivan olemattomat syömiset vaikka kello on neljä iltapäivällä :O "Yksi konvehti" "ei mitään" "1 jogurtti"[/QUOTE]

Joo, mutta arvaa, mitä kaikkea sitten illalla mahtaa tulla syötyä, jos puoli päivää kitkuttaa jugurtilla?

Yhteistyössä