Mitä olet ostanut miehellesi joulupukin konttiin? :o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulumuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon ostanu hupparin ja paidan, muutaman elokuvan mitä on toivonu sekä kalsareita ja ihonhoitotuotteita.. viel pitäis ehkä keksiä jotai pientä, tykätää ostaa toisillemme kaikkea mahollista :D

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.

tylsää :( sitä miehen lahjaahan on aina kaikista kivoin odottaa vaikka oliskin vaan jotain halpaa ja yksinkertaista. ihanaa kun shoppailua vihaava mies on nähnyt vaivaa mun lahjani vuoksi :D

Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".

Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.

Alkuperäinen kirjoittaja njaa..:
oon ostanu hupparin ja paidan, muutaman elokuvan mitä on toivonu sekä kalsareita ja ihonhoitotuotteita.. viel pitäis ehkä keksiä jotai pientä, tykätää ostaa toisillemme kaikkea mahollista :D

Kuulostaa kivalta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".

Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.

Meillä kans ostetaan ja monta, koska ne on ainoat lahjat mitä saamme. Ihanaa antaa ja saada!

Tää on tää sama töykee lehmä joka kyseli kakarallensa nimi vaihtoehtoja!!!Opettele käytöstavat vaikka et täällä "naamatusten"kenenkään kanssa juttelekkaan vaan anonyymisti paskaa jauhat.

joo- sama juttu ku aina isänpäivälahja ketjuihin löytää ne ääliöt kommentteineen "ei se mun isä oo, sitä tarvi millään tavalla muistaa" sit isit saa ekat lahjat ja kortit ku lapset ne päiväkodis/eskarissa tekee.

Mä oon ostanu tuoksun, kotiasun, yhden pleikkaripelin ja tv-sarjan dvdboxina. Mekin tykätään ostaa toisillemme ja mies aina keksii mulle kaikkea ihanaa! :) Toivottavasti tykkää mun lahjoista.

Yhteistyössä