J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja njaa..:oon ostanu hupparin ja paidan, muutaman elokuvan mitä on toivonu sekä kalsareita ja ihonhoitotuotteita.. viel pitäis ehkä keksiä jotai pientä, tykätää ostaa toisillemme kaikkea mahollista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En osta mitään, käytetään nekin rahat paremmin perheen yhteisiin menoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.
Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".
Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.
Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".
Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.