Mä vähän ihmettelen, jos mies sanoo että haluaa naisensa olevan sitä ja tätä, oli se sitten karvaton, karvainen, laiha tai lihava. Toki mielipiteitä saa olla, mutta tuo kuulostaa siltä, että esittää vaatimuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yleisön painostuksesta?
Mä en tiedä minkämoinen yleisö esim. sun housuissasi käy kurkkimassa, mutta mä tiedän moniakin naisia, joilla ei käy "yleisöä" heidän housuissaan ja he joko siistivät osittain, tai poistavat kokonaan alapääkarvoituksensa.
Ja suurin osa tuntemistani naisista siistivät kulmakarvojaan. Ja se on ihan normaalia. Osa poistaa (ei polta, vaan käyttää hieman inhimillisempiä keinoja) kulmakarvansa kokonaan ja piirtävät sitten kulmat kynällä.
Ripsiäkin poistetaan ja lyhennetään. Ei tästä kauaakaan aikaa ole, kun leikkasin omat ripseni lyhyeksi ja osan ripsistä poistin nyppimällä.
Kulmat ja ripset, aivain kuten hiuksetkin koristavat ja kaunistavat kasvoja. Tästä syystä niitä ei yleensä poisteta (ainakaan naiset) vaan niitä pyritään korostamaan.
Kainalokarvat eivät puolestaan korosta tai korista ketään. Ainakaan positiivisesti.