Mitä oireita ihan alkuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niko06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen kuin edes tiesin olevani raskaana, olin ihan varma, että menkat alkaa justiinsa. sitten olikin ylläri, kun ei ollutkaan housuissa verta vessaan mennessä... lisäksi hiukan lämpöä, mutta ei mitenkään merkittävästi.

Ruoka alkoi etoa pari päivää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, flunssainen olo, lämpöily.. Tosta ruoan maun muutoksesta suussa aloin heti epäillä se oli niin voimakas muutos.
Muuten en olisi uskonut sillä sillä aikaisemmissa kierroissa kehittelin itselleni paljon enemmän oireita siinä toivossa että oli tärppi käynyt. Tota makuaistin herkistymsitä ei voi kuvitella B)

Alkuperäinen kirjoittaja Porsche:
Ruoka alkoi etoa pari päivää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, flunssainen olo, lämpöily.. Tosta ruoan maun muutoksesta suussa aloin heti epäillä se oli niin voimakas muutos.
Muuten en olisi uskonut sillä sillä aikaisemmissa kierroissa kehittelin itselleni paljon enemmän oireita siinä toivossa että oli tärppi käynyt. Tota makuaistin herkistymsitä ei voi kuvitella B)

Mä kans olen monta kertaa "kehitelly" oireita kun niin olis tuo toinen toivottu... No perjantaina testiin ja sit näkee onko jo tärpänny... mulla ei pojasta ollu etomista ruuan suhteen mut nyt on jotai selllasta ja tutut hyvät ruuat maistuu jotenkin "pahalta" :D

Mulla esikoisen ja nyt tässä kolmannessa raskaudessa nännipihat muuttuivat tosi tummiksi sekä isoimmiksi ja niistä nytkin hokasin, että on tainnut tärppi käydä =) Ja sitten ne perinteiset kuvotukset, väsy ym...

Molemmista on alkanu kipristelyt ja vihlomiset munasarjojen kohdilla varsinki ylös noustessa jne. jo pari päivää hedelmöittymisen jälkeen. Ja huonohkot olot aamusin alko tässä raskaudessa jo pari päivää ennen kuin menkkojen ois pitäny alkaa.

Heti hedelmöitystä seuraavana päivänä alkoi hirveä jano, jota jatkui pari viikkoa. Saman ajan myös palelin, lämpöä tosin en mitannut, mutta siitä varmaan johtui.