apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oili

Vieras
moi!mulla oli heti alkuraskaudessa joku tauti, aluksi vaikutti joltain influenssalta, mutta naamani kutisi ja oli täynnä punaisia laikkuja jotka olivat koholla ihosta.säikähdin kun vihurirokko tuli mieleeni, mutta eihän sitä pitäisi mistään saada, kun on lapsena rokotettukin. onko muilla ollut vastaavia iho-oireita ihan alussa tms.? kuumeilua mulla jatkui n.1,5 vk. kiitos!

en osaa sanoa, luulis tosiaan ettei sitä vois mistään tulla... mut ne laikut naamassa kyl kuulosti siltä..voi kai sen käydä tarkistamassa terveyskeskuksessa.

kai se pittää käyä ettei jää vaivaamaan.siksi vaan kyselin, et jos sellaset ihomuutokset oiski ihan yleisiä...et ne ois voinu liittyä vaan raskauteen itteensä.mut ilmeisesti ei kellään oo sellasia ollu?

Juu, todella kannattaa käydä tarkistamassa.. Vihurirokon kanssa ei ole raskausaikana leikkimistä. Mutta aika hankala sekin ois jostain saada, että ehkä jotain harmittomampaa.

Minulla ainakin vihurirokon vasta-aineet testattiin lääkärissä. Asun Saksassa. Kyllä sen VOI saada, joten parempi kai testata kuin olla epätietoinen. Tosin muutenkin kehottaisin kyselemään diagnooseja lääkäreiltä eikä nettipalstoilta. Ihomuutoksia voi olla aika monenlaisia eikä niitä kirjoituksen perusteella voi edes lääkäri analysoida. Kuume yhdistettynä ihomuutoksiin kuulostaa maallikosta joltain rokolta tai ihotulehdukselta.

Yhteistyössä