Mitä ohjelmaa SINÄ haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piitunen

Vieras
Mietitään tässä kaason kanssa ohjelmanumeroita häihin.

Siis ihan pari-kolme juttua, liika on liikaa.
Ei haluta mitään tuttu-juttu kisoja eikä muita perinneleikkejä, koska meistä ne tuntuu hassuilta ja jopa kiusallisilta.

Mutta mitä ihmeen ohjelmaa voisi sitten olla, puheiden ja illemmalla soittavan bändin lisäksi??

Jos joku sukulaisista oikeasti osaa laulaa, niin hän voisi jonkun säestäjänsä kanssa esittää hääparin toivelaulun. Hääpari voisi pohjustaa lauluvalintaa, ja sitten se laulu kuunneltaisiin.

Samalla tavalla joku runo voisi olla paikallaan, mutta esittäjä ja tekstikin pitää valita taiten, ettei yleisön tarvitse kovin myötähäpeillä.

Lauluesitys pitikin tulla, hieno biisi oli valmiina ja säestäjä hommattu, kunnes laulaja ilmoitti, ettei haluakaan laulaa :(
Tosi kiva juttu. Siksipä varsinkin nyt tarvittaisiin ideoita, kun tuo ainoa valmiina ollut ohjelmanumero peruuntui. Häihin enää muutama viikko aikaa.

Tehdäänkö ruoka itse ja osallistuvatko sukulaiset ruokavalmisteluihin?
Jos osallistuvat, niin ruokalistan esittelystä ja näistä ruokavalmisteluihin osallistuneista vieraista kannattaa ottaa kaikki mahdollinen irti.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Tehdäänkö ruoka itse ja osallistuvatko sukulaiset ruokavalmisteluihin?
Jos osallistuvat, niin ruokalistan esittelystä ja näistä ruokavalmisteluihin osallistuneista vieraista kannattaa ottaa kaikki mahdollinen irti.

Ei tehdä, ruoka tulee pitopalvelulta.
Ainoastaan äitini tekee pikkuleipiä kahvipöytään.

jotain mihin ei tarvi itse osallistua, ei mitään taikuria, en tykkää yhtään taikureista. mutta muuten joku esitys olis kivempi ku perus hääleikit. joku tanssiesitys tai koomikko ois kiva