mitä odottavat tekee juhannuksena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrsScofield
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
esikoista oottaessain ajeltii kullan + kamujen kanss kahteleen kokkoja ja syötiin,saunottiin...
nyt on la 19.6 (rv39+6) saa nähä tuleeks lähtö enne juhannusta vai juhannuksena... eli hyvin rauhallisest menee nyt tää "Jussi"

meillä juhannus vietetään perinteisesti kaveriporukan kanssa mökillä. ite oon kans aiemmin viihtyny hyvin siideri käessä tai boolikulhon lähettyvillä, mutta nyt jää nuo ilot sitten muille. ite otan alkoholittomia siidereitä ja muutaman ykkösoluen mukaan joten eiköhän sitä ihan mukavasti pärjää ;)
muuten ohjelmaan kuuluu tietenkin saunomista, grillausta ja hauskaa yhdessäoloa, meno on tosin aika huimaa koska kellään ei vielä lapsia, mutta kyllä minä hyvin vauhdissa pysyn selvinkin päin B)

merellä ja yö appivanhempien mökillä.Käydään kattoo Lovisan laivasillalla,Svartholmassa ja Linnanjuhannuksessa...........Mies ottaa varmaan pari ja mä vaik pepsiä...........luulen että keskityn syömiseen :whistle: Nyt rv 17.

Ihan kotosalla ollaan ja entiset naapurit tulee kyläileen meille. On sitten pojallakin kavereita heidän neideistä =) Preheen äiti on myös raskaana, melko viimeisillään. Ihan mukava viettää rauhallista juhannusta. Nuorempana on ollut ihan tarpeeksi märkiä juhannuksia :kieh:

Grillaillaan, syödään hyvin, saunotaan rantasaunassa, toivottavasti tarkenee uida; säätiedotus ei ainakaan helettä lupaillut, mutta ainahan sitä saunan lämmöistä tarkenee järvessä pulahtaa ;)

Mie viettelen juhannuksen yksin kotona. Että tosi rauhallinen jussi tiedossa :) Mies lupautui koko viikonlopuks töihin hyvällä palkalla. Eipä tuota ois varmaan muutenkaan mihinkään tullut lähettyä. Ei jaksais. Nyt rv 35+5

Mangusti
onkos ollu suppareita ,muita tuntemuksia synnytyksen suhteen.
mulla o supistellu ny 2pv mut viel tosi pienii sellasii..
saa nähä millo tää "vihtori" syntyy..
esikoinen tulee 30.6 1v10kk men aikoinaan 10pv yli

Mökillä käydään päiväseltään saunomassa rantasaunassa ja grillailemassa. Yöksi ei jäädä tällä kertaa, kun ei tiedä milloin tulee lähtö (jos juhannukseen asti edes päästään...). Meillä monta kertaa on ihan "sukujussi", mökki siis miehen isovanhempien, jonne sitten kerääntyy enemmänkin väkeä :D

Esikoiselle luvattiin, että illalla mennään satamaan katsomaan kokkoa. Eiköhän tuossa ole tarpeeksi äksöniä tälle mammalle :laugh:

jossu (36+1)

Me grillaillaan ja syödään hyvin. Ehkä ajellaan katselemaan juhannuskokkoja. :)
Kokeilin ensimmäistä kopperberginalkoholitonta siideriä eilen, ja hyvää sekin on. Rauhallisia jusseja on ollut aiemmatkin, enenn plussaakin.
c 81 5+1

Alkuperäinen kirjoittaja virpi82:
Mangusti
onkos ollu suppareita ,muita tuntemuksia synnytyksen suhteen.
mulla o supistellu ny 2pv mut viel tosi pienii sellasii..
saa nähä millo tää "vihtori" syntyy..
esikoinen tulee 30.6 1v10kk men aikoinaan 10pv yli

ei ole kyllä ollut oikeen mitään tuntemuksia :( Tai joskus sitä luulee, että josko tää nyt olis joku merkki, mutta supparitkin on kaikki lähes kivuttomia. Alan vaan olla jo aika hermona. Ei taida enää ehtiä syntymään tänää, että olis täsmällinen lapsi :)

Torstai-ilta ja sunnuntai menee töissä, joten ne pari vapaapäivää siinä välissä varmaan vaan löhöillään kotona kaupungissa. Sukulaisiin ja mökille on turhan pitkä matka noin lyhyellä vapaalla.

Kotona. Perjantai ja maanantai töitä, miehellä myös la ja su, joten mihinkään reissuun ei kannata lähteä. Ihan kiva kun saa vaan olla, toivottavasti on mukava ilma niin pääsee vaikka rantsulle lenkille tuohon kilometrin päähän.

Mangusti

mie oon yrittännä siivoilla tänää kovasti ja touhuta muutenkii.. pienii suppareit on... mut saa nähä mite ne kovenee vai koveneeko...
2pv o suppaillu.. yöllä tosiaa loppuuu aina viimestään ....

Kotona taidan juhannuksen viettää. Mies meinaa lähtee Raumalle koko vlopuks vaikka kovasti yritän ettei lähtis kun tässä on viikkoja jo 38+2 eikä just nyt haluis jäädä yksinkään..

Toivottavasti sais viettää synnärillä tän jussin.. mut muuten kotona menee ja ensimmäistä kertaa elämässä kaupungissa. Ajateltiin piknikille mennä, jos säät sallii. Mies, esikko, minä ja mummi. Mulla LA 25.

Yhteistyössä