mitä nollakelillä vauvalle päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

........

Vieras
Vauva kuukauden ikäinen ja mietityttää nää pukemisasiat.. Tuntuu että oon ihan pihalla mitä pitää laittaa päälle kun lähdetään vaunuttelemaan. Onko liikaa/liian vähän, jos on sisävaatteiden (pitkähihainen body, housut ja sukat) lisäksi lapaset, villasukat, kypärälakki ja paksumpi pipo, toppahaalari ja vauva äitiyspakkauksen makuupussiin ja käärö vaunuihin? Ei varmaan tarvi olla mitään villahaalaria välissä, pakkasilla sitten? Mitä mieltä?

Ja toki vauvat ovat vähän erilaisia. Jos nukkuu tyytyväisenä, niskasta kokeilen ei ole hiki ja unien jälkeen kädet ja jalat lämpöiset niin vaatetta on sopivasti.

mua kans ahdistaa nää pukemisjutut, kun tuntuu että melkeen alasti sais pistää tytön parvekkeelle (lasitettu) ennenku se nukkuu.. nyt ku nollakelit ni ei puhettakaan että laitettas villavaatteita, huutaa pää kuumana hulluna (4kk, mut lähemmäs 2kk ikäisestä asti ei siedä liikaa vaatesta) eli mä laitan perus bodyn, sukkahousut, yhden ainoan tavallisen kerraston eli housut ja paita, sitte kahdet sukat ja villasukat ja kahdet hanskat. joskus antaa villapipon olla, joskus pellkällä kypärälakilla.. sitte makuupussi ja vaunuun.. on se kyllä aina ihan lämmin kun sen sieltä ottaa, mutta silti aina huolettaa ku tuntuu että sillä on ihan älyttömän vähän vaatetta! vaunuissa on kyllä vielä se koppa, mikä lämmittää..

Yhteistyössä