M
migreenikko
Vieras
Olen ostamassa uutta kännykkää,mitä nokian kännykkää suosittelet?Ja mikä Nokian kännykkä itselläsi on ja onko se toiminut hyvin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Miksi juuri SonyEricssonin kännykkää ja onko itsellänne se,toimiiko hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:minä kyllä suosin Nokiaa, mulle on tärkeää, että firma tuo työtä Suomeen.
Mutta en osaa suositella mitään mallia, itsellä kun on ihan perushalpis malli ja hyvin pellittää. Samoin pojan Xpress music -puhelin on toiminut hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:minä kyllä suosin Nokiaa, mulle on tärkeää, että firma tuo työtä Suomeen.
Mutta en osaa suositella mitään mallia, itsellä kun on ihan perushalpis malli ja hyvin pellittää. Samoin pojan Xpress music -puhelin on toiminut hyvin.
ai työtä suomeen...
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:ai työtä suomeen...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tässä kuussa on tuo n73 on toiminu moitteetta 2 vuotta, ohjelmistopäivityksen se välillä tarvii...
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:ai työtä suomeen...
Särähti korvaan minullakin...
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:ai työtä suomeen...
Särähti korvaan minullakin...
N- ja E-sarjan puhelimet tehdään suureksi osaksi Suomessa. Alihankkijoita ei Suomessa juurikaan enää ole.