V
vierailija
Vieras
No ei ainakaan mun kohdalla pidä paikkaansaMusta tuntuu, ettet enää halua kuulla minusta tai kertoa mulle mitään elämästäsi. Kuin hänelle vastaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ainakaan mun kohdalla pidä paikkaansaMusta tuntuu, ettet enää halua kuulla minusta tai kertoa mulle mitään elämästäsi. Kuin hänelle vastaan.
Mistä muut voi tietää paljonko uskot?Kuinka paljon uskon, että olet tosissasi (asteikolla 1-10)?
En kysynyt tietoa vaan hänen käsitystään asiasta.Mistä muut voi tietää paljonko uskot?
Ihan täysi 10. Kypsä omena poimittavaksi. SivustaKuinka paljon uskon, että olet tosissasi (asteikolla 1-10)?
Tuntuu etten vaan voi olla ilman sua, ei mun ajatteluun mahdu tollanen rationaalisuus tässä kohtaaKuinka paljon uskon, että olet tosissasi (asteikolla 1-10)?
Varmaan sitten 1-2, kun tänne kirjoitat.En kysynyt tietoa vaan hänen käsitystään asiasta.
Havaintojeni mukaan emme ole olleet hetkeäkään yhdessä.Tuntuu etten vaan voi olla ilman sua, ei mun ajatteluun mahdu tollanen rationaalisuus tässä kohtaa
mun havaintojen mukaan en voi vaikuttaa asiaan..Havaintojeni mukaan emme ole olleet hetkeäkään yhdessä.
Parempi tossun alla kuin taivasalla. Vaikka sitten oman tossunsa.mun havaintojen mukaan en voi vaikuttaa asiaan..
Keneltä sinä kysyt? En tajua teitä, kun ette te tunne täältä ketään.Voisin toki kysyä suoraankin, kuinka tosissasi olet. Asteikolla 1-10.
Toive ja lähtökohtainen olettamus on kaivatun läsnäolo paikalla.Keneltä sinä kysyt? En tajua teitä, kun ette te tunne täältä ketään.
No niin varmasti, mutta millä sä sen läsnäolon tiedät. Ei kai tänne kukaan normaalijärkinen tunnistettavasti kirjoita?Toive ja lähtökohtainen olettamus on kaivatun läsnäolo paikalla.
Jos se mun tahdosta olisi kiinni niin oltais tavattu jo ekana kesänäParempi tossun alla kuin taivasalla. Vaikka sitten oman tossunsa.