Mitä Nokian kännykkää suosittelet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja migreenikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen ollut yllättävän tyytyväinen tuohon 3500-kännykkään. Melko helposti vaan näyttää näyttö naarmuuntuvan (ei siis pahasti ole mennyt, mutta yksi melko iso naarmu siinä ainakin on, vaikka sen metallikehyksen pitäisi näyttöäkin suojata).

minä kyllä suosin Nokiaa, mulle on tärkeää, että firma tuo työtä Suomeen.

Mutta en osaa suositella mitään mallia, itsellä kun on ihan perushalpis malli ja hyvin pellittää. Samoin pojan Xpress music -puhelin on toiminut hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:
Miksi juuri SonyEricssonin kännykkää ja onko itsellänne se,toimiiko hyvin?

Minulla on ollut useita Nokialaisia ja pari Sonya. Samoin äijällä ja pakko sanoa, että Nokia ei pärjää vertailussa millään tasolla, ei kuuluvuudessa, ei luotettavuudessa, ei logiikassa, ei käyttömukavuudessa.

Itselläni on monta vuotta vanha SonyEricssonin kapula, eikä vieläkään syytä vaihtaa. Ei edes uudempaan SonyEricssoniin, vaikka olisihan se kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

Mutta en osaa suositella mitään mallia, itsellä kun on ihan perushalpis malli ja hyvin pellittää. Samoin pojan Xpress music -puhelin on toiminut hyvin.

ai työtä suomeen...

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

ai työtä suomeen...

Kyllä täällä vielä kymmeniä tuhansia on töissä nokialla ja nokian alihankkijoilla...

20080211163158%5C5300.jpg

Nokia 5300 Musicexpress

tai samsungin joku

Juu, ei nokihalkoa enää mullekkaan, ollu sonyericsson jo pari vuotta kohta ja en aio enää palata nokialaiseen. Sonyericssonissa paljon paremmat ominaisuudet ja paljon parempi yksinkertasesti. Ja eipä se nokia taida kovin suomalainen enää olla, jos haluaa suomalaisen nokian niin ostaa saappaat vaikka :P Tosin missä lie hinkuintiassa neki tehään sitte nykysin..

Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
ai työtä suomeen...

Särähti korvaan minullakin...

N- ja E-sarjan puhelimet tehdään suureksi osaksi Suomessa. Alihankkijoita ei Suomessa juurikaan enää ole.

No kyllä on, ei nokia tee kaikkia komponentteja (tehtaat) tai softaa itse.

Yhteistyössä