mitä noilla mariskooleilla on tarkotus tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök mikä hirvitys!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä hirvitys!:
sain synttärilahjaksi tommosen mariskoolin. paitsi että on ruma kun perse niin mä en ymmärrä mitä sillä pitäis tehdä? mummuvainaa tarjos tommosesta sokeria kahvipöydässä, mutta ei nykyään kukaan enää käytä sokeria kahvissa.

pitäiskö se laittaa olkkarin pöydän kulmalle ja odottaa että sille tulee lapsiperheen luonnollinen poistuma?

Miten niin kukaan ei käytä sokeria kahvissa? Siis teillä vai meinasitko ihan yleisesti? :o

mun tuttavapiirissä (mukaanlukien sukulaiset, naapurit, kaverit, työkaverit ja kaikki meillä satunnaisesti kahvitelleet ihmiset ) sokerin käyttäjiä on tasan 1 kpl. viittasin tässä siis todellakin omiin kokemuksiini. sä saat ton mun skoolin sokerikipokses jos haluat ja teillä on sille käyttöä?

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Suutus päissään vois purkaa siihen. :laugh:

Niin just. Mikään ei ole parempaa terapiaa kuin tavaroiden paiskominen ja paskaks paneminen. Ja noin ruman ja turhan esineen tuhoaminen on jo suorastaan kansalaisvelvollisuus. :snotty:

Mulla kans 1 lahjaksi saatu Mariskooli, itse en osta noita.
Kait niis vaikka jouluna suklaakonvehteja tai keksejä vois pitää.
Pentikin porokin löytyy, samalta sain kun skoolinkin :D
Ihan jees mut en ite ostais :D

Mullakin on 2 lahjaksi saatua mariskoolia, enkä mä tykkää niistä lainkaan, ja ikäväkseni vievät vielä paljon tilaakin. Mutten kehtaa niitä hävittääkään, kun olen saanut ne anopilta ja miehen veljen vaimolta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä hirvitys!:
sain synttärilahjaksi tommosen mariskoolin. paitsi että on ruma kun perse niin mä en ymmärrä mitä sillä pitäis tehdä? mummuvainaa tarjos tommosesta sokeria kahvipöydässä, mutta ei nykyään kukaan enää käytä sokeria kahvissa.

pitäiskö se laittaa olkkarin pöydän kulmalle ja odottaa että sille tulee lapsiperheen luonnollinen poistuma?

Miten niin kukaan ei käytä sokeria kahvissa? Siis teillä vai meinasitko ihan yleisesti? :o

mun tuttavapiirissä (mukaanlukien sukulaiset, naapurit, kaverit, työkaverit ja kaikki meillä satunnaisesti kahvitelleet ihmiset ) sokerin käyttäjiä on tasan 1 kpl. viittasin tässä siis todellakin omiin kokemuksiini. sä saat ton mun skoolin sokerikipokses jos haluat ja teillä on sille käyttöä?

Minkä värinen se olikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miten ne muuten kenenkään mielestä on käteviä tarjoiluastioita kun niissä on se jalka? siis ovat kiikkeriä ja helposti kaatuvat kahvipöydässä.

Ootko aivan varma että sulla on mariskooli?Jos nyt kuitenkin olet sekoittanut johonkin tosi huteraan viinilasiin...

Kyllä minä ainakin pidän siitä, että kattauksessa on astioita eri tasoilla. Kaiken ei tarvitse olla pöydän tasolla. Mulla on muutama mariskooli, mutta myös muita isompia jalallisia vateja. Eli minä pistän niihin ruokaa, yleensä herkkuja. Minä taas tiedän paljon muita kaameampia esineitä, kuin mariskoolin.

Joskus pidin miehen mummun keräämää aika tumman vihreää lasisarjaa (mukeja, jalallisia kulhoja, yms) ihan hirveänä. Olisiko Riihimäen Barokki http://www.laatutavara.com/images/1574.jpg . Mutta nyt se tuntuu aika hauskalta vaihtelulta arkiastioihin. Lisäksi on mukavaa, että voi kattaa 12 hengelle ja samalla tyylillä. Kiitos mummu ;)