Mitä ne huoltomiehet oikeen on tehny täällä? (siis sen lisäksi, mitä niiden piti tehdä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme ja kumma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme ja kumma

Vieras
Meillä kävi tänään huoltomiehiä ilmansuodattimen vaihdossa. Sen jälkeen huomasin, että meidän tiskiharja keittiössä on täynnä jotain mömmöä ja hiuksia. Siis ilmeisesti mun hiuksiani, sillä lyhyttukkaisia olivat nämä molemmat herrat itse. Tiskiharjalla on meidän keittiössä ihan oma paikka ja nyt se oli vaan laitettu tuohon tiskipöydälle.

Mitä ihmettä ne on tehny täällä? En ollu itse kotona, näin kyllä kun tulivat. En tajua, miten mun tukkaani sattuisi jossain ilmanvaihtolaitteissa olemaan. Ja jos oliskin ollu, niin ei kai niitä meidän tiskiharjalla putsata.

Heh, täällä ei käyny huoltotätejä, vaan setiä. Mua vaan jotenkin epäilyttää ja ällöttää. Totta kai niiden työ on hiippailla täällä toisten kodeissa, mutta musta kuitenkin tuntuu typerältä, että täällä on koskettu mun tavaroihini. Mitähän muuta täällä on tapahtunu?

[QUOTE="vieras";24850529]Riippuu ihan asunnosta. Meillä oli yhdessä paikassa valurautaiset viemärit, ei niisät keittiön vesilukkoa saanut itse auki. Se oli aina huoltomiesten homma, kun viemäri ei vetänyt kunnolla.

Jos ovat saaneet altaan tukkoon hommillaan, niin ovat varmaan myös avanneet.[/QUOTE]

Meillä näyttäis olevan viemärit ihan silleensä kun olivat ennenkin. Niissä on sellaiset hiussiepparit.

Niin, onhan se parempi, että se tiskiharja oli mömmöineen siinä tiskialtaan reunalla kun että oisivat yrittääneet sitä putsata ja autuaan tietämättömänä tiskaisin sillä kattiloita...

Yhteistyössä