Mitä ne hemskatin muovilapiot tai popot joilla jokatoinen tuntuu astelevan, HYI HITTO!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarah

Vieras
Siis ihan vauvasta vaareihin. Ja väreinä on mitä räikeimmät klopot. Onko ne jotain terveyskenkiä, vai mitä? Vai muoti-ilmiö, ja mua naurattaa niitten popojen rumuus. Eilen oli jokatoisella sellaiset jalassa. Pienillä pojilla ja tytöillä ja nuorilla sekä vanhemmillakin. Meneekö muoti tosiaan ohi jopa tuotteen rumuuden?

samaa mieltä aapeen kanssa; ne on ihan KARSEET!! Yäks. Nehän on tarkoitettu alunperin tonne kasvimaa-hommiin. Materiaali, värit ja muotoilu ihan p-stä. Miten joku voi oikeesti muka tykätä niistä ja maksaa vielä niin älyttömästi ylihintaa??!! Ja käyttävät sitten vielä ihan julkisesti.. huvittavaa ...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
samaa mieltä aapeen kanssa; ne on ihan KARSEET!! Yäks. Nehän on tarkoitettu alunperin tonne kasvimaa-hommiin. Materiaali, värit ja muotoilu ihan p-stä. Miten joku voi oikeesti muka tykätä niistä ja maksaa vielä niin älyttömästi ylihintaa??!! Ja käyttävät sitten vielä ihan julkisesti.. huvittavaa ...

:D Ei kai ne viralliset crocsit ole mihinkään kasvimaille tarkoitettu, vaan ihan kaikkeen käyttöön, jopa sairaaloihin terveyskengiksi.

www.crocs.fi

Taitavat olla aika monessa sairaalassa kiellettyjä crocsit... (olikohan sähköisyyden kanssa jotain tekemistä kiellolla).

Ite kuulin, että alunperin veneilyyn ovat.

Itekin tallustelen sellaisilla. On aika räikeet ja muotoilu on rumaa, mutta onpahan niin kevyet ja mukavat popot, ettei paremmasta väliä. Pihatöissä erinomaiset, eikä hintakaan ollu paha, kun ei oo aidot (7 euroa).

Mun mielestä ne ON KARSEET KANSSA,mutta...olen miettinyt että lapsille olis kesällä kai aika kivat,helppo vetää jalkaan ja kevyet.En kyllä silti osta,eikä ole siitä kiinni että kalliit ovat,en vaan tykkää.

Eikö ne hiosta? :ashamed:

Ovat sen verran lapiot (siis sisältä isot) ja isot reiät on myös ett ei kyllä hiosta. Ite meinasin tytölle ostaa myös semmoset vaik ens kesäks (vaikkeivat ois enää sitte muotiakaan). Hikoileville jaloille ihan tosi hyvät, ilmavammat kun tiukkahihnaiset sandaalit. Ja voi kävellä vaikka järveen ne jalassa.

Ei ne ulkonäöllisesti varsinaisesti silmää hivele, mutta pakkoko niillä on joka piakassa talsia. Kivat kotikengät pihalle. Voisin ihan hyvin ostaa koko sakille semmoiset.

Mutta kyllä huomaa Suomalaisten laumaluonteen. Kun naapuri tykkää unkioista niin mekin tykätään. Ja muumimuki pitää olla ja mariskooli jne.

Mäkin olen ihmetellyt kenkäinnostusta, kunnes sitten Stockan alessa katselin muita lasten kenkiä, ja otin käteen sellaisen Crocksin, tuntui kevyeltä ja mukavalta kädessä. Heräsi halu saada sellaiset itse, mutta ikävä kyllä ne olivat Stockalta loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja sarah:
Siis ihan vauvasta vaareihin. Ja väreinä on mitä räikeimmät klopot. Onko ne jotain terveyskenkiä, vai mitä? Vai muoti-ilmiö, ja mua naurattaa niitten popojen rumuus. Eilen oli jokatoisella sellaiset jalassa. Pienillä pojilla ja tytöillä ja nuorilla sekä vanhemmillakin. Meneekö muoti tosiaan ohi jopa tuotteen rumuuden?

Niitä on kuulemma myös terveys/työ kenkinä. Itselläni ei ole, mutta kun töihin lähden, niin saatan ostaakin. Raskaassa ammatissa tuollaiset värilliset kengät olisivat kiva ilopilkku :0)

Ja kauneus on katsojan silmässä. Aika turhaa kiistellä makuasioista vai onko makusi jotenkin tutkitusti ja todistetusti se ainut oikea ;0)

Alkuperäinen kirjoittaja sarah:

Mitenkäs se taru ketusta ja pihlajanmarjoista meni. Kaikilla ei taida olla varaa maksavat sentään 45eukkaa ja todella hyvät jalassa.

Meillä Crocksit olivat veneilykenkinä jo kauan ennenkuin niistä tuli muotikenkiä. Veneessä hyvät, kun eivät ole märälläkään kannella liukkaat, eivät hiosta ja kuivuvat hetkessä.
Monenlaisista jalkavaivoista kärsivä äitini puolestaan totesi, että hän jo luuli ettei ikinä löydä enää kipeisiin jalkoihinsa sopivia jalkineita ja nyt on ikionnellinen Crocksiensa kanssa. Hänellä on nykyisin mustat, lupasin ostaa nimpparilahjaksi punaiset.

Mulla on alkuperäisessä käytössä puutarhakenkinä ja sopivat siihen tosi hyvin. Ei jalat kastu, kun kostealla nurmella tepastelee. Yritin käyttää niitä muutenkin, mutta tuli hassu olo.

Miekään en ensin niistä tykänny, mutta sitten turpos jalat ihan sikana, tästä loppuraskaudesta ja kappas ovatkin parhaat kengät joita olen koskaan jalkaani laittanut.. Eivät hiosta, eivät purista ja aah, niin ihanat jalassa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Mä ajattelin alkukesästä kans noin, mutta nyt ne on musta jopa hassunhauskat! En omista kyllä moisia.

Etkö ookaan vielä ostanu niitä? No, älä ostakaan :D :x ;)

:D Mä tuun härnään sua sitten uudet kusiluistimet jalassa kun ne saan! Vilkuttelen niitä postilaatikosta! :laugh:

En mä tiedä, Järvisellä ei ollu mieleisiä värejä ja tarvittavia kokoja. :/

Yhteistyössä