mitä muut raskaana olevat syövät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuinka paljon syötte päivässä siis kun itsellä tuntuu että on kokoajan nälkä, aivan siis kunnon nälkä, ei mitään että olisi vaan joku himo johonkin tiettyyn ruokaan. Nyt aina jo puolen päivän aikaan valtava nälkä vaikka olisi aamulla syönyt aamupalan...aivan uutta minulle. Tuntuu että syön kokoajan ja valtavia määriä.

eilen söin:

aamulla muroja

päivästä pari leipää

päivälliseksi makaronilaatikko 2 ISOA lautasta + salaattia

illasta rahkaa 2x purkkia

tänään:

aamusta muroja

äsken söin (oli pakko hakea) TIRAMISU-leivoksen + suklaata

kohta ajattelin laittaa kahvia (jos pystyy juomaan) ja syön oikein yhden pullan:DD

hain lisäksi suklaata.. enpäs ole sitä syönytkään aikoihin <3

Kuulostaa ihanalta noi teidän syömiset... Ihan alussa vasta mennään ja en pysty syömään juuri mitään yökkimättä :( yritän pärjätä hedelmillä ja jogurtilla, eilen laitoin ruokaa mutta en siiten kyennytkään syömään sitä.

Mulla taas ongelmana, ettei oo nälkä. Alun pahoinvointi (siis viikolle 20 asti kestänyt) vaikutti siihen, että söin todella huonosti. Yritin kyllä syödä mahd. terveellisesti. Nyt syön aamupalan, välipalan, yhden lämpimän aterian ja iltapalan. Mahdollisimman paljon hedelmiä ja kasviksia, mutta kun tökkii niin tökkii. Painoa tullut todella vähän raskauden aikana.

Tällä hetkellä on vielä niin pahaolo, että syön mandariineja ja mehukeittoja. Mutta vaikka ei maistu syön kolmen tunnin välein ja kunhan alkaa taas maistua korvaan mehukeitot puuroaamiaisella, kahdella lämpimällä aterialla ja välipaloille hedelmiä tms.

Aamulla kuppi kahvia (pakko saada) ja pala täysjyväleipää + siihen päälle lisukkeita niin paljon kuin mahtuu
Sitten päivän aikana vaihtelevasti joko hedelmiä tai mehukeittoa välipaloiksi
Ruoka saattaa joskus jäädä välipalaksi kun ei maistu, mutta yhden lämpimän aterian pyrin päivän aikana syömään vaikka väkisin
Makeaa ei tee mieli eikä muutakaan roskaa
Illalla en syö enää seitsemän jälkeen ettei närästys pidä hereillä koko yötä
RV 32

aamuisin on PAKKO saada paahtoleipää ja meetvurstia... vedän sitä vähintään puol leipäpussia.
mehua ja kahvia päälle.
lounaaksi söin tänään kanafilepihvejä ja wokkikasviksia
nyt on menny levysuklaata ja pikkasen sipsejä
päivälliseksi käyn hesestä hakemassa mega aterian ku mulla on himo siihen majoneesiin, voisin syödä pelkästään sitä.
illalla hedelmiä...

[QUOTE="vieras";25046983]aamuisin on PAKKO saada paahtoleipää ja meetvurstia... vedän sitä vähintään puol leipäpussia.
mehua ja kahvia päälle.
lounaaksi söin tänään kanafilepihvejä ja wokkikasviksia
nyt on menny levysuklaata ja pikkasen sipsejä
päivälliseksi käyn hesestä hakemassa mega aterian ku mulla on himo siihen majoneesiin, voisin syödä pelkästään sitä.
illalla hedelmiä...[/QUOTE]

Syöt pelkkää paskaa. Ei mikään kasva höttöleivällä. Ääliö.

Syön neljän tunnin välein. Yhden lämpimän aterian päivässä. Aamupalalla on yleensä leipää+juustoa+makkaraa+kurkkua, pari kuppia kahvia/pv. Joskus syön täysjyvämuroja tai sitten 4-viljan puuroa, välipala vaihtelee; välillä hedelmiä, leipää tms. ruuaksi jotain mitä on tehty ja iltapala sitten aina voi olla mitä vain.

Niin ja rv30+4

Vauva vaatii noin 10% enemmän. Eli siis suunnilleen yksi voileipä runsaine päällisineen ja yksi hedelmä riittävät. Jos on nälkä, kannattaa katsoa, että syö tarpeeksi proteiinia ja muutenkin monipuolisesti. Ehkä keho haluaa lisää jotakin, esim. kalkkia = maitotuotteita. Kiloja tietenkin tulee vauvan mukana, mutta valitettavasti ne ei ihan kaikilla lähde itsestään. Turha niitä on kerätä oikein tarkoituksella.

Hesestä saa useimpia majoneeseja myös erikseen pikkupusseina ja marketeista saa Hesen kastikkeita purkeissa. Ettei tarvi sitä koko mega-ateriaa välttämättä aina syödä, jos vain majoneesia tekee mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruista ranteeseen ääliö;25047170:
Syöt pelkkää paskaa. Ei mikään kasva höttöleivällä. Ääliö.

äiti voi hyvin ja lapsi voi hyvin=)
tämä olikin tämän päivän ruokalista

huomiseksi on uunissa muhimassa lanttukukko kunnon ruiskuoressa... ai että närästää taas seuraavan yönä ja pierettää.

[QUOTE="vieras";25047279]Hesestä saa useimpia majoneeseja myös erikseen pikkupusseina ja marketeista saa Hesen kastikkeita purkeissa. Ettei tarvi sitä koko mega-ateriaa välttämättä aina syödä, jos vain majoneesia tekee mieli.[/QUOTE]

tiedän mutta en mä osta niitä kotiin ki sitten en söisi mitään muuta kuin niitä ja en kai mä nyt niin tyhmä oo että joka päivä vedän hampurilaisia ja kastikettakaan?!?!? kerran kuussa annan mielihaluille vallan ja tänään on se päivä=)

Yhteistyössä