Mitä musiikkia teidän 5vuotiaaat kuuntelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"karo"

Vieras
Aloin tässä miettimään, kun ystävän 5vuotias lapsi kuuntelee omassa huomeessa, omalla soittimella musiikkia leikin oheessa. Ei kuulosta pahalta, mutta sitten kun kuulin mitä kuuntelee siellä itsekseen. Chisua, Irinaa, Haloo Helsinkiä, Jenni Vartiaista, Happoradiota, Antti Tuiskua yms. suomalaista musiikkia.
Mielestäni tuollainen musiikki ei kuulu 5vuotiaan musiikkikuunteluun. Onhan sitä paljon kaikkea hyvääkin l a s t e n musiikkia, jota voisi kuunnella. Musiikin kuuntelu ei ole paha asia, vaan ne sanoitukset. Itse en sanojen takia antaisi oman 5vuotiaan kuunnella tuollaista musiikkia kuin ohi mennen radiosta mutta ei kyllä omassa huoneessa leikin keskellä...

meidn 5-vuotias kuuntelee juurikin noita mainitsemiasi bändejä ihan innoissaan. samoin kaikki ulkomainen pop-musiikki menee. Tanssii ja laulaa.

Myös lastenmusiikkia tykkää laulaa.

Ajetaan pitkiä matkoja ja minula aina radio päällä ja sieltä tulee milloin mitäkin musiikkia ja laulan paljon, joten tytölle tullut tuo musiikki hyvin tutuksi. En pidä pahana. itse kuuntelin samanikäisenä Leevi and the Leavingsiä ja Göstan sanoitukset ne vasta hyviä lapselle onkin .D ei tullut traumoja :D

meidn 5-vuotias kuuntelee juurikin noita mainitsemiasi bändejä ihan innoissaan. samoin kaikki ulkomainen pop-musiikki menee. Tanssii ja laulaa.

Myös lastenmusiikkia tykkää laulaa.

Ajetaan pitkiä matkoja ja minula aina radio päällä ja sieltä tulee milloin mitäkin musiikkia ja laulan paljon, joten tytölle tullut tuo musiikki hyvin tutuksi. En pidä pahana. itse kuuntelin samanikäisenä Leevi and the Leavingsiä ja Göstan sanoitukset ne vasta hyviä lapselle onkin .D ei tullut traumoja :D

Meillä melko samoilla linjoilla vaikka tyttö ei ole edes vielä viittä. Kolme vuotiaana suosikkeja oli Antti Tuisku ja Lauri Tähkä:) Tykkää tanssia musiikin kanssa ja oppii nopeaa sanat ja hyräilee säveltä. Koskaan ei ole mitän kirosanoja bongannut ja englanti ei nyt vielä uppoa.

Yhteistyössä