Mitä munakasrullan sisään????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Pahus unohdin ostaa paprikaa kaupasta mitä mun piti laittaa käärön sisälle :/
Tulisko minkään makuista vain kinkkukuutioista (kaupan) , ja kuullotetusta sipulista. Sopiiko siihen ruohosipulituorejuusto (Arlan kakun mallinen). Kaupasta ostin vihreä Pesto tuorejuuston.

mie laittaisin kinkkukuutiota,metukkaa kuutioina sekä ruohosipulijuustoa sipauksen tasoittamaan.
Kinkku ja metukka on molemmat lihaa mut toinen on suolaista ja rasvaista toinen taas ei niin tasapainottavat toisiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mie laittaisin kinkkukuutiota,metukkaa kuutioina sekä ruohosipulijuustoa sipauksen tasoittamaan.
Kinkku ja metukka on molemmat lihaa mut toinen on suolaista ja rasvaista toinen taas ei niin tasapainottavat toisiaan.

Mä taidan tehdä sitten noista. Tuleeko liian tukusaa jos laittaa lisäksi tuota Pesto tuorejuustoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:

Mä taidan tehdä sitten noista. Tuleeko liian tukusaa jos laittaa lisäksi tuota Pesto tuorejuustoa?
ei molempia..liian sekameteli soppa että vaan jompaakumpaa tuorejuustoa joko pestoa(toisaalta basilikainen vois antaa hyvän säväyksen) tai tuorejuustoa.

Oisko ton munakasrullan reseptiä?

ei molempia..liian sekameteli soppa että vaan jompaakumpaa tuorejuustoa joko pestoa(toisaalta basilikainen vois antaa hyvän säväyksen) tai tuorejuustoa.

Oisko ton munakasrullan reseptiä?

Teen tallaisen

5dl maitoa
4-6 munaa
ripaus suolaa
3dl jauhoja
1/4tl öljyä

225 asteessa noin 20-30min.

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja esim:
maissi käy kivasti munakkaaseen. oisko sulla sitä?

Ei löytynyt pakastimesta kuin kokonaisena :/

No keitä se kokonainen ja irroita maissinjyvät täytteeseen.

Kiitti vinkistä! Toki tiesin, että noin ne lähtee irti, mutta en viitsi ruveta nyt moiseen hommaan :whistle:

Yhteistyössä