Mitä mun teinin käsivarressa on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei nuo nyt ainakaan röökillä ole poltettuja, eivätkä kyllä näytä mielestäni myöskään palamisjäljiltä.
Tiedän sen koska mulle on tupakka tunpattu käteen ja se jälki oli pyöreä ja musta, ennenkuin alkoi paranemaan. Nyt pelkkä pyöreä arpi.
Näyttäis mun silmääni enemminki joiltakin rakkuloilta jotka on raavittu rikki.
Mitä ne sitten voisi olla, sitä en osaa arvata.

Niin, harvapa sitä itse tumppaa koko tupakan käteen. Eiköhän tuossa ole vähän käryytetty ihoa ja karvoja.

Noo vähän on niinku märkäruvenkin näköistä. Mutta ei kuvasta osaa niin sanoa kuin itse katsomalla. Juurikin tuo näyttävätkö lähtökohtaisesti itse tehdyiltä. Kuuntele ja katso tarkoin tyttöä ja veisin lääkäriin - ärtyneen näköisä ovat.

Kyllä noi on itse tehtyjä, vaikea sanoa millä on saatu aikaan. Eivät ole kauhean syviä, ja polttojäljeksi aika siistejä. Eivät tupakan tumpista. Pahassa palovammassa olisi reuna paksumpi ja enemmän rakkulaa ja valkoista. Kuvio on joissain hieman tähtimäinen ja toisissa neliö. Olisko koittanut raaputtaa tyyliin mattoveitsellä/koristeveistotaltalla arpitatuointeja tai sitten onko hänellä joku kulmikas metallikoru, jota on jollain kuumentanut ja painanut ihoon? Anteeksi tylyyteni

Kiitos asiallisista veikkauksista!
En ole saanut vielä selvyyttä, lapsi väittää edelleen että raapi vain tavallisesti kun kutitti. Olen yrittänyt kysellä onko huolia tms mutta kaikki on kuulemma hyvin.
Tarkkailen nyt vähän noita jälkiä, lapsi kyllä peittelee niitä, ja vien lääkäriin jos pahenee tai jos tulee lisää.
Sillä on kyllä melko pitkät kynnet mutta ei kai kynsillä jaksa tuollaisia kaivaa? Se tekee varmasti kipeää.
Olen kyllä huolissani, miten se voi tahallaan pilata noin ihoaan :(

Ap

Te ootte hulluja, tupakalla poltettu, itsetuhoisuutta, mattoveitsellä raavittu, korun avulla kuumennettu :-) :-)
Nuorella on kädessään jokin ihosairaus ja raapinut, ehkä unissaan rakkukat rikki paskaisilla kynsillään ja nyt hieman tulehtuneet.
Ei ihme et nykypennut on häiriintyneitä elleivät vanhemmat erota viiltelyä ihon sairauksista.
Kai teistä osa vain koijasi apinaa ja huvinsa kullakin, mutta jos joku teistä oli tosissaan niin ihmetystä herättää.
Vie se nuoresi psykiatrille ja kerro kuinka epäilet viiltelyä ja itsetuhoisuutta ja lähetä video käynnistä meille.
Olisi hauska nähdä tilanne livenä :-)

E
Te ootte hulluja, tupakalla poltettu, itsetuhoisuutta, mattoveitsellä raavittu, korun avulla kuumennettu :) :)
Nuorella on kädessään jokin ihosairaus ja raapinut, ehkä unissaan rakkukat rikki paskaisilla kynsillään ja nyt hieman tulehtuneet.
Ei ihme et nykypennut on häiriintyneitä elleivät vanhemmat erota viiltelyä ihon sairauksista.
Kai teistä osa vain koijasi apinaa ja huvinsa kullakin, mutta jos joku teistä oli tosissaan niin ihmetystä herättää.
Vie se nuoresi psykiatrille ja kerro kuinka epäilet viiltelyä ja itsetuhoisuutta ja lähetä video käynnistä meille.
Olisi hauska nähdä tilanne livenä :)
Ehdotin palovammaa, missään vaiheessa en sanonut tupakalla poltetuksi. Joku esine kuumennettu ja sillä tökitty. Itse tai joku muu. Miksi muuten teini ei haluaisi lääkäriin? Tuohan voi levitä vaikka minne jos olisi ihosairaus, kuka niitä naamaansa haluaisi. Teini tietää mitä ne on mutta ei halua muiden tietävän. Itse asiassa epäilen ettei mitään teiniä edes ole vaan ap:n oma käsi kun kerran sai kuvattua

Polttamalla tehtyjä! Joko hän itse tai joku pöpi kaveri/ poikakaveri. Todennäköisesti itte tehnyt. nyt vaan lääkärille, psykologille ja eteenpäin nuorisopsykiatrille

Ei se tietenkään ole minun käsivarteni, mitä järkeä tässä olisi jos tietäisin miten ne on tehty. Nyt osasta on irronnut tuo outo punertava juttu ja alla on normaali arpi. Ei kai ne sitten voi olla viime viikon tiistaina raavittuja vaan siitä on jo pitempi aika, kun noin nopeasti paranee? Näyttää siltä, että jää rumat arvet.

Ap

Yhteistyössä