Mitä mun pitäisi ajatella tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiyslomalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiyslomalla

Vieras
Parisen tuntia sitten, mies lähti kuskiski kavereilleen, heittää ne satamaan, kun ovat laivalle lähdössä, mies menee sen jälkeen töihin. Oli pyytänyt minua että laitan hänen sähköpostilla äidilleen yhden laskun, jonka hänen äitinsä on luvannut maksaa kun on velkaa sen laskun verran.

No, halusin vain katsoa viestiä että aukeaako liitetiedosto oikein ja menin katsomaan lähetetyt. Siellä olikin viesti seksitreffit.fi, seuranhaku-ilmoitus, seksiseuran.. Kertoi oikean ikänsä, oikean asuinalueen, hakevansa 20-30vuotiaita naisia seksiseuraksi, kirjoitti vielä perään "soittele".

Soitin miehelleni ja kerroin että löysin muuten tälläisen seksitreffit viestin ja sisällön. Hän heti sanoi että se oli kokeilu, testi mielessä kaverinsa kanssa kännipäissään tehnyt, halusi vain kokeilla. Kuulemma profiilin luomiseksi piti tehdä ilmoituskin.. Halusi käydä katsomassa onko ketään tuttuja siellä. Ettei tarkoituksen hakuisesti tuota tehnyt, ettei ollut mitään taka-ajatuksia. Sanoi että olisi pitänyt heti puhua että mitä olimme käyneet katselemassa ja pyyteli anteeksi ja sanoi ettei enään koskaan tee mitään tuollaista.

Tuli todella paha olo, miehet edellisissä suhteissani ovat myös pettäneet minua. Ensimmäinen ajatukseni "ei kai taas".. Olemme naimisissa, kaksi lasta. Jos itse olisin vastaavanlaista tehnyt, miehen tappaisi minut.

Nyt en tiedä mitä mun pitäisi ajatella tästä, puhuuko hän totta vai valehteleeko?

Meillä mies saa seksiä, riippuen 1-3x päivässä tai parin päivän välein. Seksiä yleensä on miehen aloitteesta. Joskus minäkin teen aloitteen.

No melko varmasti miehesi valehtelee sinulle. Kuulostaa keksityltä, että muka tuttuja kävi sieltä katsomassa, eli aika kulunut selityshän tuo on, ja useimmiten valmiiksi keksitty, siltä varalta, että jää kiinni.

Ööh... :( Kyllä minun täytyisi vielä keskustella miehen kanssa asiasta jonkun verran, että saisin mielenrauhan, ja tuo varmasti aiheuttaisi sen verran minulle epäluuloja, että pitäisin silmiäni auki ja korviani höröllä jonkun aikaa tuollaisen jälkeen... Toivottavasti tosiaan on täysin harmiton juttu tuo...

Haluaako hän "testata" markkina-arvonsa? Vai hakeeko hän oikeasti seksiseuraa itselleen? Minusta juttu vain haiskahtaa tosi pahasti :( Ja JOS olisikin ihan harmiton juttu tyhmä juttu, niin kyllä nakersi luottamusta aika paljon. En olisi ikinä uskonut hänestä tätä.. Ja jos oli tosissaan leikkimielellä, niin miksi ei sitten heti kertonut minulle? Kun vasta jälkeenpäin sanoi että olisi pitänyt kertoa..

Hmm.. No kyllä minuakin epäilyttäisi eikä tuo selitys ihan uskottovalta kuulosta, vaikka periaatteessa kai se voisi olla tottakin? Tosin miksi olisi kirjoittanut sen "soittele" jos muka halusi vain katsoa ketä siellä on? Miten helposti mieheltä tuo selitys tuli, kuulostiko vaivaantuneelta vai miltä? Kysy mieheltä miksi laittoi kaikki tietonsa oikein ja on pyytänyt soittelemaankin?

Meillä on ollut monenlaista kuoppaa suhteessamme, mutta aina ollaan selvitty niistä yhdessä. Pitääkö vielä tämmöinenkin kokea :( En tiedä kestääkö suhteemme pettämisen tai mahdollisen pettämisen suunnittelun. Luottamus joutuu koville, sydän sanoo toista ja järki toista

Meni aika hiljaiseksi, sain sanottua asiani ja sitten hän kertoi ettei tarkoittanut mitään sillä. Jatkoimme tekstailulla ja siinä hän kertoi että oli vain kännipäissään kokeillut kaverinsa kanssa. Pitää jutella kun hän tulee kotiin, jos siis uskaltaa tulla edes kotiin :D

Kai olen vieläkin järkyttynyt tuosta, olen vain ollut, istunut tässä koneen ääressä 14-14:20:stä asti. Mulla kun oli niin hyvä päivä tänään ollut :/ Siivosin jopa miehelle autoakin ja takaronttia että kavereiden matkatavarat mahtuu, kun niin nätisti pyysi :|

Sitä en ymmärrä, että miksi? Mikä tarve hänellä olisi pettää? Etsiä toinen.. Meillä on tosiaan ollut monia kuoppia joidenka perusteella olisi ihan hyvä syy ollut vain lähteä. Mutta kestettiin ne yhdessä.

noh, en kyl hetkeekään uskois tollasta hätäselitystä... periaatteessa viaton juttu, mut käytännössä ei kuitenkaan, vai mitä itse hakisit samanlaisella ilmoituksella ja tekisitkö sellaisen huvin vuoksi? kerrassaan typerää ;)

Laittaisin kaverin tekemään itsestään ilmoituksen jos hän olisi sinkku, taikka laittaisin "feikki" ilmoituksen, en laittaisi omia tietojani. Ja jos laittaisin omat tietoni, niin silloin se tarkoittaisi että hakisin oikeasti seksiseuraa, kuka nyt oikeasti laittaa omat tietonsa huvikseen?

Ihan hullua jos on leikkimielellä että pitää leikkiä tulella. Aina kaikki tulee esille, ennemmin tai myöhemmin. Vaikka olisi kuinka viatonta, niin kyllä se silti voi toista loukata syvästikin. Jos se jotain menisi tekemään toisen naisen kanssa, aina on joku joka voi nähdä ja siten kantautua minun korviini. Yhteisiä kavereita, tuttuja ja kavereiden kaveritkin ja vielä kaveritkin tuntee jotain kautta. Esim: lapsuuden tuttuni on naimisissa ja kahden lapsen isä, sitä en silloin tiennyt, satuin näkemään baarissa nuolemassa naisen kanssa, kerroin sattumalta kaverilleni siitä ja hän ei meinannut uskoa, sillä kyseinen mies on hänen serkkunsa mies :D

Alkuperäinen kirjoittaja äitiyslomalla;23442697:
Olemme naimisissa, kaksi lasta.
Meillä mies saa seksiä, riippuen 1-3x päivässä tai parin päivän välein. Seksiä yleensä on miehen aloitteesta. Joskus minäkin teen aloitteen.

Ainoa, mikä mulle pisti silmään, oli tämä.
Miten te kerkeette 1-3 kertaa päivässä jos talossa pyörii 2 lasta?

:) Toinen on jo esikoulu-ikäinen ja toinen on reilun ½vuoden ikäinen. Erittäin helppoja lapsia. Kakkonen aloitti nukkumaan yönsä alle 3kk ikäisenä, illalla nukkumaan ja aamulla herää. Esikoinen käy eskaria, eli on osan päivää poissa. Mies yleensä menee iltaan töihin. Kakkonen ei koskaan huuda turhaan, sitä monet ovat ihmetelleet ja päivitelleet kuinka rauhallinen lapsi on. Myös esikoinenkin on ihmeellisen rauhallinen verrattuna vaikka kavereiden lapsiin :O Ne riehuu ja rymyää yms, mulla tekee ilman kysymättäkin eskarista tuleet kotitehtävät, siivoaakin jälkensä ilman sanomisia, leikkii taikka katsoo piirrettyjä tv:stä, tekee kiltisti iltatoimet kun vain sanoo nyt hammaspesulle ja nukkumaan.

Meillä siis on aikaa aamusta, taikka illalla kun lapset nukkuu ja mies tulee töistä.

[QUOTE="vieras";23443510]Minusta kyllä ihan mahdollinen tuo miehen selityskin. Ei ne kaikki miehet petä.[/QUOTE]

No niin minunkin mielestä. Kännipäissään saaneet päähänsä pistää pystyyn kisan, et "kummalle lohkeis enemmän".

Tahtoisinkin uskoa että tuo oli vain miesten humalassa yhdessä keksimä tyhmä juttu mitä ei sen järeimmin ajateltu. En vain oikein tiedä mitä ajatella :/

Mieheni täyttää tänä vuonna 30, että olisko mukana myös jonkinsortin ikä-kriisiä? Testata olisiko vielä vientiä? Mutta miksi pitäisi netissä testata? Kun mieheni käy välillä baareissa, niin joka kerta on kertonut minulle että kun joku on tullut yrittään iskeä, niin saisi jo ihan helpolla baarista mukaan, kun lähteä netistä kalastelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiyslomalla;23443589:
Mieheni täyttää tänä vuonna 30, että olisko mukana myös jonkinsortin ikä-kriisiä? Testata olisiko vielä vientiä? Mutta miksi pitäisi netissä testata? Kun mieheni käy välillä baareissa, niin joka kerta on kertonut minulle että kun joku on tullut yrittään iskeä, niin saisi jo ihan helpolla baarista mukaan, kun lähteä netistä kalastelemaan?

Koska se on jännää, ja just sellaista mitä kaveriporukalla kännipäissään olisi hauska tehdä.
Miehesihän näyttää sinulle sen profiilinsa kun tulee töistä kotiin, sitten näet onko hän vastaillut vai ei.

Uusimmat

Yhteistyössä