Mitä mun lapsen päässä on?

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Tänä aamuna herkesin katsomaan, että jotain ruskeaa löytyy päänahasta, niin kuin vauvan kinaa, ja lähtee rapsuttamalla pois. Vähän kuin rupea olisi rapsuttanut tai jotain. Tarkemmalla syynäyksellä sitä näkyi päälaella paljon.

Mitä ihmettä tämä on??? Lapsen hoitopaikassa on ollut täitä jo pariin otteeseen, liittyykö tämä jotenkin niihin? En ole eläissäni ollut täiden kanssa tekemisissä. Kun oikein tihrustin, näin muka pari mustaa pistettäkin, jotka eivät tosin liikkuneet.

Apua |O

Eli shampoota vaan päähän lisää vai? Jos sillä maailma pelastuu, olen enemmän kuin tyytyväinen.

Poika inhoaa tukan pesua ja se tapahtuukin aika hätäisesti eikä joka kerta kun ollaan suihkussa. Tähän tulee nyt muutos.

Viimeksi muokattu:
No mäkin epäilisin nyt sen olevan karstaa. Pistä lapselle öljyä päähän ja anna vaikuttaa muutamatunti ennenkuin meette suihkuun rapsuttelemaan lämpösellä veellä ja shampoolla. JOs ei mitään irtoa tai tulee tummana takaisin, niin sitten saattaisin epäillä jotain muuta.

Mulla on kokemusta vain yhdestä lapsesta enkä osannut ajatella, että neljävuotiaalla voi vielä olla karstaa. Mutta jos näin on, päiväni on pelastettu :D

Anteeksi liian raflaava otsikko, ajattelin poikani päässä pesivän jo vaikka mitä ökkömönkiäisiä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22307882:
tukanpesuun, antasko pestä tukan jos ostas uimalasit?
meilä siis tyttö inhosi joskus tukanpesua kun vettä meni silmille, siis ei sietäny sitä että vesi valuu luomien yli..

Meillä ihan sama juttu, se veden valuminen on ongelma. Kiitos vinkistä, taidetaan kokeilla niitä laseja, jos poika suostuu niitä käyttämään.

Yhteistyössä