Mitä mukavaa teille on tänään tapahtunut? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Tai mikä on piristänyt/saanut hyvän mielen? =)

Mä olin iloinen, kun kuulin, että meidän lukioon tulee 17-vuotias kiinalaispoika vaihto-oppilaaksi :) Mukava tutustua erilaisiin ihmisiin.

Se myös sai hyvälle tuulelle, kun veli nauhotti mulle tänään Serranot.

Ihan kohta ilma alkaa viiletä ja olo kohenee.

Kuopuksen luokka pääsee huomenna rannalle melkein koko päiväksi opettajan, kouluavustajan ja parin vapaaehtoisen vanhemman ansiosta.

Jaksoin kerätä piirakan mustikat ja löysin uuden, pehmeän ja paksun, mustikkapiirakan reseptin.

Koska kukaan ei ole ostanut kontaktimuovia, minun ei tarvitse aloittaa vielä tänään ennalta tuhoon tuomittua sotaa kontaktimuovia ja uusia päällystettäviä kirjoja vastaan.

Piika-äiti

Se, etta kontti tuli perille ja saatiin omat tavarat. Lapsilla oli kuin joulu kun muuttolaatikoista saivat lelujansa. Kontti lahti tanne jo 28.6.

Toinen hyvaa mielta aiheutti lasten koulu. Tuntuu paiva paivalta silta, etta hyva valinta tehtiin koulujen suhteen. Opettajat ja oppilaat kuulemma todella mukavia.

Katselin kun pienet ekaluokkalaiset aloitti koulun. Silmäkulmasta katselin heidän ylpeitä ja vähän haikeita vanhempiaan. Mietin mikä onni kun saa olla 7-vuotias ja samaan aikaan iso ja pieni.

Ihan mitaan sen kummempia tapahtumia, kivaa on olla taas kotona 3 viikon lomamatkan jalkeen. Eipa mikaan voita omaa sankya,,,, ja omia kamoja,,, ja omia sotkuja,,,, =)

Vaikka kylla taytyy sanoa etta olipa se Suomen helle aivan niiiin iiiihanaa!!!!

sain itseäni niskasta kiinni ja tehtyä viimehetken paniikin innoittamana ;) omaa aikaansa odottavia työjuttuja. Muutenkin tänään yllätävän "helppo hengittää". Päivää piristää myös pojan ja miehen pusut ja lämmin sää. Ihanaa kun ei tarvii latoa hirveää kasaa vaatteita päälle, että ois lämmin - ton merituulen ansiosta tällasia päiviä ei oo vuodessa monta :wave:

Tein niiiin hyvää ruokaa että oksat pois:
keitettyjä perunoita, kasvispihvejä, bearnaise-kastiketta sekä salaattia+raejuustoa.
Pienestä sitä ihminen on onnellinen
e010.gif

Yhteistyössä