Mitä mukaan reissuun? Vinkkejä kuukauden pituiseen asuntovaunumatkailuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Joo leirintäalueilla ois tarkotus yöpyä, ja kannettava lähtee mukaan nettiyhteydellä, joten pitäs nähdä sieltä. Lisäksi meillä on vuoden 2006 Camping kirja. Mietin että pitäskö ostaa uudempi?

Eli me ei siis päästäkän ustsa kuukaudeksi eroon? :xmas:? Ota uudempi kirja lainaksi kirjaststa. Onhan se jo 4 v vanha. Se kirja on muuten ihan ehdoton!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ai ei voi käydä suihkussa siinä autossa :( noh siinä meni mun into tohon hommaan. En halua käydä joka ilta yleisissä suihkuissa ja ties mimmosessa paikassa...

No siis ensinnäkin, vaunussa, ei autossa. Mutta en mä autossakaan kävis. Mä tykkään lotrata suihkussa, en jaksa kyllä olla kokoajan täyttämässä vaunun säiliöitä. Mutta mun mielestä siinä leiriytymisessä on just ihanaa tommonen tekeminen, eli käyminen suihkussa erikseen jossain. Siistejä on ainakin saksan alueet joissa me ollaan käyty. Tietty jos valkkaa halvimman niin sit ei voi olla laadusta varma.

Ja kyllä pääsette musta eroon ;) en mä sieltä rupee täällä surffaamaan. Matkalla ollaan lomalla netistäkin mahd. paljon. Mutta jos tarve vaatii on se kiva että jostain saa katsottua esim. apuja ongelmiin.
Eli nou hätä, eroon pääsette ;)

Yhteistyössä