Mitä mukaan Muumimaailmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pian päästään!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pian päästään!!!

Vieras
Niin, mitäpä sinne tartteis muuta, kuin perheen ja lompakon? Onko rattaat kätevät vai hankalat? Poika 2,5v jaksaa kyllä kävelläkin, mutta tuskin koko päivää? Saako rattaat ottaa sitten kyytiin muumibussiin, kun palaa turkuun hotellille, tietääkö kukaan?

Rattaat mukaan saa laittaa muumibussiin. Paljon juotavaa ja eväitäkin vähäsen. Siellä hyviä paikkoja joissa voi syödä. Kalliit hinnat on ravintoloissa;)
Kamera tietty mukaan.

voi mä haluan kans muumimaailmaan! missä päin se on? minkä ikäsen veisitte sinne? siis ku meillä on tyttö kohta vuoden mut taitaa olla liian pien ku ei ymmärrä muumeista vielä mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi mä haluan kans muumimaailmaan! missä päin se on? minkä ikäsen veisitte sinne? siis ku meillä on tyttö kohta vuoden mut taitaa olla liian pien ku ei ymmärrä muumeista vielä mitään :)

Naantalissahan se on. Hyvä ikä 3v. ->

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Muumimaailma on Naantalissa, Turun kupeessa. Itse en lähtisi alta vuodenikäisen kanssa ainakaan kovin pitkän matkaan takaata mutta jos otat mukaan vaikka lapsesi serkun tms. joka on hieman vanhempi niin ei muuta kuin menoksi.

Rattailla pääsee siel oikeen hyvin. Muumibussi taas on ihan tavallien bussi, oisko ollu noita matalalattiabusseja viime kesänä ainakin, et pääsee helposti rattaiden kanssakin kyytiin.

Uimavarusteet ehdottomasti mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Me ollaan menos kuun vaihteessa. Poika 1v 8kk ja on kova muumi fani :) Millanen se muumibussi on? Ihan siis normaali bussiko?

Ihan tavallinen bussi, mutta muumimaailman väelle tarkoitettu. Matalalattiabussi, Muumien kuvat kyljessä. Ja kulkee niin lähelle Muumimaailmaa kuin bussilla pääsee

Yhteistyössä