no imetysliivit ja niitä suojia, niitä kannaattaa oikeesti ottaa. ja huulirasvaa ja deodoranttia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Esikoinen tulossa:Rintapumpukin oon saanu ystävältä lainaan.. Mua kans mietityttää lähinnä se, miten se aika kuluu siellä...Eli kaipasin lähinnä juuri siihen neuvoja mitä itelle, että jos joutuu olee vähänkin pitempään siellä laitoksella..
Alkuperäinen kirjoittaja Esikoinen tulossa:Rintapumpukin oon saanu ystävältä lainaan.. Mua kans mietityttää lähinnä se, miten se aika kuluu siellä...Eli kaipasin lähinnä juuri siihen neuvoja mitä itelle, että jos joutuu olee vähänkin pitempään siellä laitoksella..
Alkuperäinen kirjoittaja raili:laitoksella ei ihmeitä tarvi, mies voi tuoda sit jälkikäteen
itelle ehdottomat huulirasva hammasharja kamera kännykkä+laturi, muuta en tarvinnut
kotona on hyvä olla pakastin täynnä ruokaa sillä alussa et ehdi kokata tai tehdä muitakaan kotihommia,
sekä juomaa jos imetät
Alkuperäinen kirjoittaja Tynä:Alkuperäinen kirjoittaja hölmökö:Seuraavaksi varmaankin kysyt , että mistä tietää kun synnytys on alkanut ..?
Älä viitti olla tommonen.
Ota ap jotain lukemista mukaan tai vaikka ristipisto töitä...
Mulla kävi aika pitkäks. Alussa tieten väsytti mut sitten viimeset päivät...uuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, äitiyskortti se tärkein taitaa olla, mies voi tuoda sit muut perässä, mutta jos haluat jo kaiken pistää valmiiksi, niin tässä mun muistilistaa ja noilla pääsee jo pitkälle:
-omia sukkia ja alushousuja
-hygieniatuotteet
-kamera
-kännykkä
Mulla oli lisäksi ristikkolehti ja suklaapatukoita, mut kumpikin osoittautui tarpeettomaksi. Sairaalassa syödäänkin koko ajan![]()