mitä mukaan Kättärille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "diibadaaba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"diibadaaba"

Vieras
Noita listoja kun olen lukenut, niin joissain lukee, että omat vaatteetkin mukaan.
Eikö synnärillä käytetä sairaalavaatteita?
Viimeksi kun olin sairaalassa, sain myös hammasharjan ja tahnan sieltä.

[QUOTE="diibadaaba";25438868]täytyyhän mulla olla vaatteet päällä sinne mennessäkin...:D[/QUOTE]

no ne saattaa olla hiessä ja veressä ja lapsivedessä. ota nyt ainakin puhtaat alkkarit mukaan. ja vauvalle jotain lämpöstä.

[QUOTE="diibadaaba";25438868]täytyyhän mulla olla vaatteet päällä sinne mennessäkin...:D[/QUOTE]

Niinpä. Mutta ne saattaa olla aika likaiset siinä vaiheessa kun sairaalaan pääset.. lapsivettä, verta jne. Lisäksi jotkut menettää niin monta kiloa jo sairaalassa että vähintään täytyy henkselit ottaa mukaan jos raskaushousuilla sieltä meinaat kotiin tulla.

Valikoi mukaan jotkut kauniit vaatteet myös itsellesi. Minusta on juhlahetki pukea pikkuinen tyylikkäästi uusiin vaatteisiin ja suihkun jälkeen pukeutua viimein itsekin: laittautua (hiukset, kasvot), ja ihan tuon rakkaan beigen nahkarotsini, pillifarkut, uuden mustan röyhelöpaidan, korun ja pillifarkut otan mukaan sairaalakassiin. Ennen kotiin menoa juodaankahvit miehen ja vauvan kanssa sairaalan kahviossa. Olen synnyttänyt monta lasta, sairaalassa laihdunjo kymmenisen kiloa eikä mahakaan pömpötä pahasti enää kolmantena päivänä, niin voi kun on juhlaa pukeutua ja olla taas ryysypäivien jälkeen omissa vaatteissa. Terve vauva ja oma kroppa, aivan mahtavaa.

Tulipa kahdesti mainittua nuo farkut, sori, kokoa 27 ostin ne, kun normaalisti kokoa 26, sen verran peppua ja reittä on. Ota mukaan myös imetysliivit, tai muut uudet liivit, yhtä kokoa isommat. Itse en ole imetysliivejä käytellyt, nostan tavalliset ylös vaan.

Yhteistyössä