Mitä mukaan eskariin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöh.

Vieras
Pitääkö joku reppu olla? Meillä ostettu koulureppu...Ärsyttää kun mitään tietoa ei ole, mihin aikaan eskariin voi viedä milloin hakea ym. ;( Tortaina vaan ilmoitettu alkavan.

meille tuli keväällä lappu jossa oli aika milloin eskari alkaa ja kauan kestää. ja oli päivämäärä jolloin voi käydä tutustumassa.
meillä laitetaan mukaan vaan vaihtovaatteet. loput kyselen sitten maanantaina paikan päällä. ja meillä mennään aamulla klo 8 ja opetus loppuu klo 12.

Ei hoitosopimusta tehty tms. Tyttö jatkaa eskarin jälkeen päiväkodissa jossa myös eskariopetus on. Ihan uusi ja vieras paikka :( Ihme touhua..Lappu vain tuli joskus keväällä kotiin, että paikan on saanut kyseiseen esiopetukseen sekä päivähoitoon. Itse olen äitiyslomalla vauvan kanssa, ei autoa ja eskari aika kaukana tämän vuoksi tyttö jatkaa sen 15 asti hoidossa ja isä sitten hakee...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ei hoitosopimusta tehty tms. Tyttö jatkaa eskarin jälkeen päiväkodissa jossa myös eskariopetus on. Ihan uusi ja vieras paikka :( Ihme touhua..Lappu vain tuli joskus keväällä kotiin, että paikan on saanut kyseiseen esiopetukseen sekä päivähoitoon. Itse olen äitiyslomalla vauvan kanssa, ei autoa ja eskari aika kaukana tämän vuoksi tyttö jatkaa sen 15 asti hoidossa ja isä sitten hakee...

Sun tarttee varmaan soitella päiväkotiin ja kysyä milloin tuot lapsen ja selvittää muutenkin epäselvät asiat.

Peesaan Kissansilmää. Siinä lapussa on varmaan myös ollu maininta, että ottaa itse yhteyttä kyseiseen eskariin/hoitopaikkaan ja sopii tutustumisajasta yms. jutuista. Eskarin kestohan on usein sen 4 tuntia päivässä ja yleensä se on klo 9-13. Joten maanantaina puhelin kauniiseen käteen ja soittelemaan, kannattaa ehti alussa opettaa myös lapselle, että asioista kannatta ottaa selvää eikä ihmetellä! Tsemppiä eskarinalkuun!

Yhteistyössä