R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No savannaa EI voi olla muistamatta
...siis tä, nyt ei kyl tuu mieleen vaikka yleensä muistan vaikka mitä...
Ja teillä oli koira karkuteillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Januliitus, vartooja ja ticotico on ainakin sisaruksia (vai meninkö taas sekaisin nikeistä :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Januliitus, vartooja ja ticotico on ainakin sisaruksia (vai meninkö taas sekaisin nikeistä :ashamed: )
Tää meni oikein
:flower: =)
Olen huomannut saman. Nibblerillä myösAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Vielä: salsailla ja tikellä verbaalinen ulosanti kohdallaan ja mieletön huumorintaju![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mikä se Rukoilijasirkan juttu oli, kun se oli vienyt sinne pihalle sen lapun jonka oli muka allekirjottanu joku kalastusseura tai vastaava? Se oli kyllä hauska juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kertokaa myös vähemmän tunnetuista, ei sisäpiiriin kuuluvista palstalaisista. Ois mukava lukea joskus muistaki ku palstan suosikeista tai 'suosikeista'
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Januliitus, vartooja ja ticotico on ainakin sisaruksia (vai meninkö taas sekaisin nikeistä :ashamed: )
Tää meni oikein
:flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ihana Valo leipoo n. 1000 useammin kuin minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja varpunen:Oliko se joku nimemerkki "frog" tai jotain sinnepäin, joka tunsi tehneensä elämänsä mokan mennessään naimisiin. Olikin ns. väärä mies. Ei tehnyt onnelliseksi - vai oliko tuo onnellisuus jonkun ihan toisen nikin juttu.
Oikein muistat.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ihana Valo leipoo n. 1000 useammin kuin minä![]()
Sie et sit kovin usein leivo, kun en miekään..