Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Siis paloitten lihat.Laitatko sinne jotain muuta lihaa sekaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä teen paistopussissa 150 asteessa ja mittari kylkeen,että on kypsää. ennen uuniin laittoa suolaa ja pippuria myllystä ja hetken aikaa huoneenlämmössä,niin tulee hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Siis paloitten lihat.Laitatko sinne jotain muuta lihaa sekaan?
Mä laitan joko possua tai sitten vaan voita muutaman nokareen sekaan ennen uuniin laittoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Sain tutulta 2kilon painoista hirvipaistia.Ovat itse kurkkuaan myöten täynnä sitä...Itse olin onnessani moisesta lahjoituksesta.Mitä niistä siis voisi tai miten tehdä?Ovat siis tietty pakastimessa.Ikinä en ole hirvestä mitään tehyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Tee routapaistia![]()
Eli laita jäinen paisti pellille (leivonpaperin kera ) uuniin 20 asteeseen tunniksi, sen jälkeen tiputat lämmön 75-100asteeseen. Anna paistin sulaa uunin lämmössä, ja kun se on sulanu, niin pistä paistomittari lihan paksuimpaan kohtaan. Paista niin kauan (vie useita tunteja ), että mittari näyttää 75 astetta. Sit keitä 5% suolaliemi (mausteeksi laakerin lehtiä ja katajanmarjoja ), jäähdytä se (voi keittää paiston aikana ). Upota paisti siihen, ja anna maustua yön yli. Tee lisäksi vaikka valkosipuliperunoita, ja tarjoa paisti kylmänä perunoiden kanssa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Tee routapaistia![]()
Eli laita jäinen paisti pellille (leivonpaperin kera ) uuniin 20 asteeseen tunniksi, sen jälkeen tiputat lämmön 75-100asteeseen. Anna paistin sulaa uunin lämmössä, ja kun se on sulanu, niin pistä paistomittari lihan paksuimpaan kohtaan. Paista niin kauan (vie useita tunteja ), että mittari näyttää 75 astetta. Sit keitä 5% suolaliemi (mausteeksi laakerin lehtiä ja katajanmarjoja ), jäähdytä se (voi keittää paiston aikana ). Upota paisti siihen, ja anna maustua yön yli. Tee lisäksi vaikka valkosipuliperunoita, ja tarjoa paisti kylmänä perunoiden kanssa.![]()
![]()
Ooh, eka kerta kun joku muukin ehdottaa tätä ihanaa paistia!! Sulla on hyvä maku![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Lihapullia. Edellyttää kyllä lihamyllyä, että saa jauhelihaa.