Y
ymmällään
Vieras
ei yhtään hetkeä ole kahteen viikkoon ollut ilman ns. narinaa eikä hetken hetken viihdy yksin tai pysty keskittymään mihinkään. Mulla jumankauta, anteeksi, menee hermot tai on mennyt jo. Sanoin äsken, että haluatko se täällä edes olla ja asua, kun kaikki on ei ja ei ja koko ajan naristaan ja itketään ja porataan ja uikutetaan.
Joo, ja rakastan sitä yli kaiken, mutta mä en tiedä enää mitä tehdä, että sais edes minuutin olla rauhassa edes vessassa käydä ilman, että on hätä siitä missä äiti on!!!!!! Ulkona ei voi kadota 0,2 sekunniksi haravaa hakemaan, kun huudetaan, missä sä äiti ooooooot.
Mitä ihmettä mä on tehnyt väärin? Ihan älyttömästi olen antanut pienelle aikaa ja halunnutkin olla hänen kanssaan, mutta joskus kaipas ihan hetken, sen että saa edes leivän syötyä. Että tosiaan yksin ei ole jätetty tai sanottu, että mene omaan huoneeseen.
Ja tietty on paha mieli nyt, kun sanoin niin rumasti.
Voiko toi olla kipeä jostain vai mitä
Joo, ja rakastan sitä yli kaiken, mutta mä en tiedä enää mitä tehdä, että sais edes minuutin olla rauhassa edes vessassa käydä ilman, että on hätä siitä missä äiti on!!!!!! Ulkona ei voi kadota 0,2 sekunniksi haravaa hakemaan, kun huudetaan, missä sä äiti ooooooot.
Mitä ihmettä mä on tehnyt väärin? Ihan älyttömästi olen antanut pienelle aikaa ja halunnutkin olla hänen kanssaan, mutta joskus kaipas ihan hetken, sen että saa edes leivän syötyä. Että tosiaan yksin ei ole jätetty tai sanottu, että mene omaan huoneeseen.
Ja tietty on paha mieli nyt, kun sanoin niin rumasti.
Voiko toi olla kipeä jostain vai mitä