Mitä ihmettä mä teen väärin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikuinen laihduttaja(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikuinen laihduttaja(ko)

Vieras
Aloitin heinäkuussa (vihdoin/jälleen) kuntoilun jotta saisin kroppani edes vähän siedettäväksi.
Olen 166cm pitkä ja painoa enimmillään 79kg,normisti on ollut 73-75kg.
En ole mikään himoliikkuja vaan pikemminkin kammoan kaikkea urheilua. :D

Nyt olen tarkkaillut huomattavasti syömisiäni ja jätin KAIKKI herkut pois.Samoin alkoholin.
Aloitin myös jumpan ja pyrin jumppaamaan 3x/vko. Jumppa on suht ohjattua ja mielestäni ainakin aika "rankkaa" eli siis jopa voi tuntuakin jossain. pyrin käymään myös kävely- ja pyörälenkeillä.

Mutta; painoni ei tipu! Tai tippui siitä 79kg n. 77kg. Esim. mahassa ei mitään muutosta! :(
On siis ikävä reppu tuossa edessä 2 lapsesta, mutta syyhän ei ole se...

Mitä ihmettä mä teen väärin?! Kuntoilua on pian jatkunut jo 2kk.

Hoo hoo hoo.

Noin vuosi sitten vessan lavuaarin poistoputki oli tukkeessa. Yritin paikantaa ongelmaa, mutta jätin kokonaan huomiotta sen kohdan putkesta, joka johtaa lattiaviemäriin. Siispä tuli putkimies, joka näytti ja kertoi, että tässä se putki yhdistyy tähän putkeen ja näin poistan nämä haisevat, osin maatuneet hiukset tästä.

Nyt vessan lavuaarin poistoputki on jälleen tukossa, mutta en kykenekään enää paikantamaan ongelmakohtaa. En näe koko poistoputken ja lattiaviemärin yhtymäkohtaa, en edes röntgenkatseellani.

Kyseessä siis upea ja moderni lattaviemäri, jonka ritilän alla on suoraan irroitettava muovipalikkaosa, jonka alla on hieman lisää jotain muovimaista. Miten löydän poistoputken? Lähteekö lattiaviemärin yläosasta useitakin reikiä? (=siis putkia)

Sen jälkeen pääsisin tekemään ah, herkullista ruokaa, namnam.

Yhteistyössä