mitä mietlä tästä. lehdestä luettua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi tapoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi tapoja

Vieras
eli vaasan ikkunan ruusut ja risut palstaa luen

täälä tälläiset risut:

vanhalle naiselle joka kirpparilla haukkui lapsiani mukuloiksi, kun leluja oli levitetty lattialle. joka kerta keräämme lelut
nimim. vakioasikas

siis mitä? tuo äitikö käy lapsia leikittämässä kirpputoreilla myytävillä leluilla ja sitten kehtaa laittaa risuja mummolle joka on asiasta huomauttanut. vois vähän hermo mullakin mennä jos sielä käytävällä jonku kakarat leikkis myytävillä leluilla ja olis edessä. tuskinpa myyjätkään tykkää.
huh huh, kun ei lapsia osata kasvattaa vaan kullamurut saa tehdä ihan mitä halua. mistä nämä lapset minkäänlaisia käytöstapoja oppii? :o olisko kyseinen äiti sattumoisin palstalla selittämässä

Kyllä mä oon nähny monella kirpparilla lastennurkan, eli ei tartte leikkiä myytävillä leluilla.

Ja "mukula" ei ole mikään haukkumasana. Se on synonyymi lapselle.

Voisko kuitenkin olla kyse kirpparilla olevan lasten leikkinurkkauksen leluista? Ainakin meijän vaki kirppareilla on lapsille oma leikkinurkka jossa lapset leikkivät( joskus myös levittävät niitä leluja käytäville). Jos tuo mummo oli "hermostunut" kun käytävillä ei pääse liikkumaan kun lapset siinä leikkivät.

Alkuperäinen kirjoittaja kitikat3:
Voisko kuitenkin olla kyse kirpparilla olevan lasten leikkinurkkauksen leluista? Ainakin meijän vaki kirppareilla on lapsille oma leikkinurkka jossa lapset leikkivät( joskus myös levittävät niitä leluja käytäville). Jos tuo mummo oli "hermostunut" kun käytävillä ei pääse liikkumaan kun lapset siinä leikkivät.

ikinä nähny yhelläkään kirpparilla mitään leikkinurkkausta ja paljon niitä kierrän. tämä on paikallislehti eli todennäköisesti mistään sellaisesta ei ole kyse. koska en mä ainakaan tiedä että vaasan kirppareilla tuollaisia nurkkauksia olisi :o vai onko uudistuneella adam & evalla, en mä ainakaan ole nähnyt..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kitikat3:

ikinä nähny yhelläkään kirpparilla mitään leikkinurkkausta ja paljon niitä kierrän. tämä on paikallislehti eli todennäköisesti mistään sellaisesta ei ole kyse. koska en mä ainakaan tiedä että vaasan kirppareilla tuollaisia nurkkauksia olisi :o vai onko uudistuneella adam & evalla, en mä ainakaan ole nähnyt..

Meidän vakkari kirpparilla ainakin on oikeen LEIKKI HUONE lapsille =)

Uusimmat

Yhteistyössä