H
Häh?
Vieras
Miten voin olla miehelle mitenkään tärkeä jos aina vaan viina vie voiton kun pitää valita? Silti soittelee aina perään kun olen taas kerran täysin kettuuntunut enkä ota yhteyttä. Mitä se musta oikein haluaa?????? Voisko joku kertoo?? Kun ei kuitenkaan halua viettää kanssani aikaa, ei mitään yhteistä normaalia tekemistä muuta kuin istua baarissa (harvoin kun olen suostunut menemään). Ja jos joskus pääsee vaivoin paikalle, ollaan sitten naama mutrulla ja näytetään kärsivältä. Tunnen itseni silloin tosi tärkeäksi. Olen sanonut miehelle että valinta on täysin hänen, jos tärkeintä elämässä on vetää kännit niin tehköön sitten niin. Mutta ilman minua.
Ei normaali parisuhde ole tällaista että koskaan ei tiedä missä mies menee ja koska mahdollisesti ilmaantuu paikalle ja missä kunnossa. Mitä v.ttua se sitten mulla tekee???? Kyllä sitä p.llua varmaan on muutenkin saatavilla, että ei sekään varmaan ole syy roikkua mussa. Olen kuvitellut että kun kaksi ihmistä seurustelee ja elää parisuhteessa, he myöskin viettävät ja huom! haluavat viettää aikaa yhdessä. Tässä ei ole parisuhteesta kyse milläään tasolla jos toinen ei siihen sitoudu. Olenko ihan väärässä? Mies vain haluaa koko paketin tekemättä itse mitään minkään eteen. Mutta oikeesti: mitä se sitten musta haluaa???
Ei normaali parisuhde ole tällaista että koskaan ei tiedä missä mies menee ja koska mahdollisesti ilmaantuu paikalle ja missä kunnossa. Mitä v.ttua se sitten mulla tekee???? Kyllä sitä p.llua varmaan on muutenkin saatavilla, että ei sekään varmaan ole syy roikkua mussa. Olen kuvitellut että kun kaksi ihmistä seurustelee ja elää parisuhteessa, he myöskin viettävät ja huom! haluavat viettää aikaa yhdessä. Tässä ei ole parisuhteesta kyse milläään tasolla jos toinen ei siihen sitoudu. Olenko ihan väärässä? Mies vain haluaa koko paketin tekemättä itse mitään minkään eteen. Mutta oikeesti: mitä se sitten musta haluaa???