Mitä mies musta oikein haluaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häh?

Vieras
Miten voin olla miehelle mitenkään tärkeä jos aina vaan viina vie voiton kun pitää valita? Silti soittelee aina perään kun olen taas kerran täysin kettuuntunut enkä ota yhteyttä. Mitä se musta oikein haluaa?????? Voisko joku kertoo?? Kun ei kuitenkaan halua viettää kanssani aikaa, ei mitään yhteistä normaalia tekemistä muuta kuin istua baarissa (harvoin kun olen suostunut menemään). Ja jos joskus pääsee vaivoin paikalle, ollaan sitten naama mutrulla ja näytetään kärsivältä. Tunnen itseni silloin tosi tärkeäksi. Olen sanonut miehelle että valinta on täysin hänen, jos tärkeintä elämässä on vetää kännit niin tehköön sitten niin. Mutta ilman minua.

Ei normaali parisuhde ole tällaista että koskaan ei tiedä missä mies menee ja koska mahdollisesti ilmaantuu paikalle ja missä kunnossa. Mitä v.ttua se sitten mulla tekee???? Kyllä sitä p.llua varmaan on muutenkin saatavilla, että ei sekään varmaan ole syy roikkua mussa. Olen kuvitellut että kun kaksi ihmistä seurustelee ja elää parisuhteessa, he myöskin viettävät ja huom! haluavat viettää aikaa yhdessä. Tässä ei ole parisuhteesta kyse milläään tasolla jos toinen ei siihen sitoudu. Olenko ihan väärässä? Mies vain haluaa koko paketin tekemättä itse mitään minkään eteen. Mutta oikeesti: mitä se sitten musta haluaa???

Musta mies haluaa kuulonsa paranevan. Onneksi korvalääkäri on sen hänelle luvannutkin:

"Sun nimes kirjoitin santaan, Andrè
Sen pyyhki tuulet
vielä musta kuulet"

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?:
. Olen kuvitellut että kun kaksi ihmistä seurustelee ja elää parisuhteessa, he myöskin viettävät ja huom! haluavat viettää aikaa yhdessä. Tässä ei ole parisuhteesta kyse milläään tasolla jos toinen ei siihen sitoudu. Olenko ihan väärässä? Mies vain haluaa koko paketin tekemättä itse mitään minkään eteen. Mutta oikeesti: mitä se sitten musta haluaa???

Kysymys kuuluu mieluummin, että mitä sinä miehestä haluat.
Sinullahan on selkeästi jo käsitys siitä, mitä parisuhteessa "kuuluu" olla eli viettävät aikaa yhdessä.

Tee helppo yhtälö, joka alkaa näin: = onnellinen parisuhde

Onko Sinä+ Mies= Onnellinen parisuhde.

Toimiiko yhtälö? Matemaattiset yhtälöt voi aina testata ja niitä voi kääntää päälaelleen.

Toimiinko tämä: Mies+ Onnellinen parisuhde = SINÄ

Eli oletko sinä ja sinun onnellisuutesi miehen varassa, vai teetkö sinä itse oman onnesi?

Jos huomaat että olet olemassa ja voit hyvin ilman yhtälöä Mies+ Parisuhde, niin heti jätkä mäkeen, koska ei ole mitään väliä mitä jätkä susta haluaa, vaan mitä sinä elämältäsi haluat.

Ei tarvitse sitten ketään syyttää oman onnen esteenä olemisesta.

Ihmiset tekevät omat valintansa, mies mukaanlukien, ja heidän tahtonsa ja toiveensa voi usein nähdä heidän toimintansa tarkkailemalla. Jos miehesi on baarissa, siitä näet mitä hän sillä hetkellä tahtoo ja toivoo.

Jos sinä roikut paskassa suhtessa joka ei anna mitään todellista hyvää, niin siitä voi päätellä että et oikeastaan haluakaan olla onnellinen.

Siis mitä tulee sihen mitä parisuhteessa kuuluu olla: EI TODELLAKAAN kuulu mennä miten sattuu, ollaan vain siellä täällä baareissa eikä yhdessä.

Parisuhteeseen kuuluu niin paljon enemmän. Jos et ole vielä nähnyt mitä se on, niin kannattaa tutustua ihmisiin joilla on hyvä parisuhde, ja katsoa miltä se näyttää. Onko mies baarissa ja onko nainen onneton.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys kuuluu:
...Tee helppo yhtälö, joka alkaa näin: = onnellinen parisuhde

Toimiiko yhtälö? Matemaattiset yhtälöt voi aina testata ja niitä voi kääntää päälaelleen.

Toimiinko tämä: Mies+ Onnellinen parisuhde = SINÄ...

Täyttä paskaa!!! Ei pitäisi lähteä muodostelemaan matemaattisia kaavoja, jos ei ole hajuakaan matematiikan perusteista.

Jos yhtälössä siirrellään suureita = -merkin toiselle puolelle, pitää suureen etumerkki vaihtaa toiseksi.

Siis:
Sinä (plus) Mies = Onnellinen parisuhde
Sinä = Onnellinen parisuhde (miinus) Mies

Alkuperäinen kirjoittaja Matikkapää:

Täyttä paskaa!!! Ei pitäisi lähteä muodostelemaan matemaattisia kaavoja, jos ei ole hajuakaan matematiikan perusteista.

Jos yhtälössä siirrellään suureita = -merkin toiselle puolelle, pitää suureen etumerkki vaihtaa toiseksi.

Siis:

Joo, tiedän että yhtälöstä pitää vaihtaa etumerkki. Mutta enpä vaihtanut, ja siksi se on toinen yhtälö. AP voi testata kaikki esittämäni yhtälöt vaihtamalla oikeaoppisesti etumerkkiä. Itse.
Voihan nimittäin silti vaakka onkin olemassa yksi yhtälö, ottaa yhtälön suureet ja ynnätä ja vähentää ne ihan millä tavalla haluaa.

Eli 1+ 3 = 4

4 +3 = 4 joka ei pidä paikkaansa. Se on yhtälö, se ei ole sama toisinpäin kuin ylläoleva, etumerkit ja suureet ovat siihen nähden väärin mutta itsenäisenä yhtälönä se on olemassa, eikä ole tosi.

Siis tehkää mitä haluatte, logiikkanne kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ettei jää epäselväksi:

Siis:

Joo, tiedän että yhtälöstä pitää vaihtaa etumerkki. Mutta enpä vaihtanut, ja siksi se on toinen yhtälö. AP voi testata kaikki esittämäni yhtälöt vaihtamalla oikeaoppisesti etumerkkiä. Itse.
Voihan nimittäin silti vaakka onkin olemassa yksi yhtälö, ottaa yhtälön suureet ja ynnätä ja vähentää ne ihan millä tavalla haluaa.

Eli 1+ 3 = 4

4 +3 = 4 joka ei pidä paikkaansa. Se on yhtälö, se ei ole sama toisinpäin kuin ylläoleva, etumerkit ja suureet ovat siihen nähden väärin mutta itsenäisenä yhtälönä se on olemassa, eikä ole tosi.

Siis tehkää mitä haluatte, logiikkanne kanssa.

Ou-yeahh!! Ei jäänyt epäselväksi, ei. Ei ainakaan jäänyt epäselväksi, että olet opiskellut logiikkaa samassa yliopistossa, missä opetetetaan keittiöpsykologiaa.

Oikeasti logiikka perustuu pitkälti deduktiiviseen päättelyyn. Päättely on deduktiivista, jos se säilyttää totuuden siten, että oletusten ollessa tosia, johtopäätös ei voi olla epätosi.

Jospa jättäisit parisuhdeneuvojen jakelun ellipalstalla kokonaan pois joksikin aikaa.

Ou-yeahh!! Ei jäänyt epäselväksi, ei. Ei ainakaan jäänyt epäselväksi, että olet opiskellut logiikkaa samassa yliopistossa, missä opetetetaan keittiöpsykologiaa.

Oikeasti logiikka perustuu pitkälti deduktiiviseen päättelyyn. Päättely on deduktiivista, jos se säilyttää totuuden siten, että oletusten ollessa tosia, johtopäätös ei voi olla epätosi.

Jospa jättäisit parisuhdeneuvojen jakelun ellipalstalla kokonaan pois joksikin aikaa.

Mitä teet ellipalstalla jos sinua kiinnostaa enemmän matematiikka? Meillä muilla ei kiinnosta.

Etpä ole aloittajan kommenttiin osannut mitään sanoa, tunneälyä sinulla ei ainakaan ole. Vittuilu on helppoa, sen osaa kuka tahansa

Kiitos kaikille kommenteista! Ihan asiaa tuli, pitää miettiä tosiaan mitä minä haluan ja mikä tekee minut onnelliseksi. Tämä suhde ei tällähetkellä sitä ainakaan tee (siksi olen aika ajoin koittanut siitä irrottautuakin).

Mutta vaikea sanoa tosiaan mitä mies minusta sitten hakee, kun ei käyttäydy siten että haluaisi viettää kanssani aikaa mieluummin kuin jossain muualla. Kai se sitten vaan on kivaa kun joku odottelee ja ihmettelee että mitäs seuraavaksi. Olen tätä miettinyt, että aika outo logiikka kyllä että haluaa olla jonkun kanssa (seurustella) mutta ei kuitenkaan halua olla. Ollako vai eikö olla, siinä pulma.

Alkuperäinen kirjoittaja -AP-:
Kiitos kaikille kommenteista! Ihan asiaa tuli, pitää miettiä tosiaan mitä minä haluan ja mikä tekee minut onnelliseksi. Tämä suhde ei tällähetkellä sitä ainakaan tee (siksi olen aika ajoin koittanut siitä irrottautuakin).

Mutta vaikea sanoa tosiaan mitä mies minusta sitten hakee, kun ei käyttäydy siten että haluaisi viettää kanssani aikaa mieluummin kuin jossain muualla. Kai se sitten vaan on kivaa kun joku odottelee ja ihmettelee että mitäs seuraavaksi. Olen tätä miettinyt, että aika outo logiikka kyllä että haluaa olla jonkun kanssa (seurustella) mutta ei kuitenkaan halua olla. Ollako vai eikö olla, siinä pulma.

Miksi sä ihmettelet niin kovasti mikä järki miehes tekemisissä on?
Onko sun elämässä paljon miehiä- onko isä, onko veljiä ja sellasia tuttuja miehiä paljon?

Itse ainakin kun olen kasvanut 3 veljen ja isän kansssa samassa perheessä, olen tullut sen verran tutustuneeksi miehen logiikkaan, että tuo sun tarinas ei tuota mitään kysymysmerkkejä mun päähäni.

Kun aikoinaan "seurustelin" vähän aikaa vähän vastaavanlaisen miehen kanssa, joka meni ja tuli eikä välittänyt minusta paskaakaan, niiin mun oma isäni selitti mulle, että sellasia jätkät on. Että jos mun äitini antaisi isän tehdä mitä huvittaa, niin hän pyyhkisi jalat siihen välittömästi ja jos naisesta huomaa että se antaa silloin kun mies sattuu haluamaan, niin ei mies näe mitään vaivaa varsinkaan nuorena, jos saa silti maistaa piirakkaa eikä tarvitse mitään tehdä asian eteen.
Mun veljet oli heti vetämässä sitä mun mieskaveria turpaan, eikä ne edes kuunnellu mua kun sanoin että saattaa sillä miehellä olla jotain tunteita, niille oli heti selvää mitä se jätkä haluaa ja että mun pitää päästä eroon siitä.

Kannattaa oikeasti uskoa sen mitä näkee, eli jos jätkä käyttäytyy kuin paskiainen, niin ei sun kannata sellaista suvaita tai jäädä katselmaan ja analysoimaan hänen aatoksiaan. Koska ei sillä ole mitään väliä ymmärrätksä sen logiikkaa, sun pitää tajuta että se on MIES ja sinä olet nainen, etkä sä välttämättä ikinä tule ymmärtämään sitä. Paras tapa ymmärtää miestä on ottaa hänen käytöksensä todesta, eikä alkaa arvailemaan ja kuvittelemaan hänen ajatuksiaan. Se ei koskaan johda mihinkään. Ja tietäisit varmaan itse jos olisit mies, että kuinka helposti orkkukin tulee seksissä , ja kuinka helpolla jotkut antaa pillua, niin ei sullakaan jaksais aina kiinnostaa parisuhde, muutakun sen aikaa että sanot mitä se toinen haluaa kuulla ja sitten saat rasiaa.

toinen vaihtoehto on se että et ole antanut miehelle rasiaa, niin se ei halua tuhlata suhun aikaansa kun se haluaa ensin tietää ketä baarissa on. Jos ei ketään ole niin se tulee vonkaamaan sua ja varsinkin keskellä yötä väittää että "joo jooo on tunteita haluaa viereen nukkumaaan kylmästä maailmasta voi voi"

Soitteleeko se ja viestejä lähettälee sulle yöllä? Laita ihmeessa yöllä puhelin kiinni, jos se yöllä sulle soittelee ja laittaa viestiä niin se on se kaikkein epäkunnioittavin juttu mitä tapahtuu, sille laita piste heti, jos se niin tekee.

Ei ole joutunut puutteessa olemaan, melkein päinvastoin ;)
Ei soittele yöllä tai tekstittele, ehkä joskus alkuaikoina teki niin. Nyt ei enää. Pitää katsoa nämä kortit loppuun ja tosiaan olla turhaan analysoimatta miehen aivoituksia. Todellisuus on kuitenkin todellisuutta.