mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi ne mulle paiskaa luurin kiinni ku vastaa?numerotiedustelussa ei tietoja?ja noilla ihmisillä kokemusta monesta eri myyjästä ja kaikki samasta numerosta soittaa,vai?
 

Yhteistyössä