Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni on näin yleensä ottaen omituista, että vanhemmat eivät ymmärrä, että aika on rajallista, ja voimat. Yhden ihmisen.
Jos omien lasten tappeluiden selvittämiseen menee kohtuullisesti aikaa, niin miten jää aikaa opiskelulle?
Parasta olisi, että vanhemmat opettaisivat lapsensa kunnioittamaan opettajaa ja tämän auktoriteettiä ja tekemään kuten opettaja sanoo.

Mutta siis ap:n tapaus vaatii selvittämistä, jos ap tietää mitä tapahtui, ja se meni kuten ap kirjoitti.

Alkuperäinen kirjoittaja PA:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
No vähän vastaava kävi mun pojalle.. meni auttamaan ku joku kiusas toista ja tönäs sen toisen nurin, ja se kiusaaja sit sanoi opelle että mun poika oli yllyttänyt.. :/ ja kuinkas kävikään,,, mun poikani kirjoitti yhden välitunnin ajan taululle "en kiusaa toisia" .. itku kurkussa tottakai kun ei mitään ollu tehny.. mun poika 8 vuotias. :(

Oletko aivan 100% varma, että se meni just näin. Aika monen koulukiusaajankin äiti on sanonut ennenkin että "ei minun lapseni kiusaa"
Kun uskoo sitä mitä oma lapsi sanoo, eikä osaa nähdä lastaan kiusaajana.
Ei ne omat koskaan, mutta jos oikeasti kävi näin, että syyttömänä
joutui syytetyksi niin sääli, mutta asioilla on toinenkin puoli.. Jonka ehkä opettaja on nähnyt. Kukaan opettaja tuskin tilannetta näkemättä antaa jälki istuntoa kellekkään kun joku sanoo että "tuo yllytti" Kyllä siinä varmasti muutakin on :(

No olen 100% varma ja nyt kun tuossa haastattelin tuota poikaani niin sanoi että tätä huutelua ja kiusaamista on jatkunut jo pidempään ja tämä kyseinen poika joka kävi poikani päälle on tehnyt tätä muillekkin. Toivon että poikani saa jatkossa kulkea rauhassa linja-autossa koska sielläkin on tapahtunut tätä huutelemista. Otan yhteyttä pojan luokan valvojaan ja selvitän tätä asiaa.

Ja toisaalta, monet vanhemmat näkevät vain sen yhden puolen asiasta.

Oma lapsi, alakoulussa, ei takuulla poistuisi luokasta kysymättä lupaa opettajalta. Joten jotenkin epäilyttää tuo kertomus, että lapsesi on hiljainen hissukka ja toinen on kiusaaja.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Ja toisaalta, monet vanhemmat näkevät vain sen yhden puolen asiasta.

Oma lapsi, alakoulussa, ei takuulla poistuisi luokasta kysymättä lupaa opettajalta. Joten jotenkin epäilyttää tuo kertomus, että lapsesi on hiljainen hissukka ja toinen on kiusaaja.

Ei ole kyse alakoululaisesta

Yhteistyössä