mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt ruskea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt ruskea

Vieras
mitä ajattelisit,jos miehesi alkaisi palstailemaan täällä ja sitten hän salaa kirjoittelisi jollekkin naiselle täällä.ensin yviestein,sitten tekstiviestein ja sopisi tapaamista tämän naisen kanssa?mies itse sanoisi viattomaksi hommaksi ja vain kahvittelun olleen ideana.

niimpä niimpä...sitä mietinki että miksi pitää aina salata,jos muka ihan viatonta.enkä tykkää siltikään.ja miksi pitäis pasrisuhteessa olevan tavata joku toinen-varsinki salaa.

Ei mitään jos täällä y-viestiä laittelisi mutta että tekstiviestiä ja tapaamisia..
rk01_furiosa.gif

Netissä saa kirjoitella naistenkin kanssa mitä haluaa, mutta jos alkaisi mennä tekstari/sähköpostiasteelle tai jopa tapaamaan, niin sitten suuttuisin kyllä.

Tavallaan olen itse tämän kokenut niin päin, että minä pelasin nettipeliä yhden ulkomaalaisen nuorukaisen kanssa muutaman viikon. Päivittäin 'nähtiin' pelissä, juteltiin jne. ja oli oikein hauska ystävä tämä mies. Mutta ukko ei tykännyt lainkaan, vaan pakotti 'jättämään' tämän ystäväni. Olin erittäin harmissani, koska minusta oli täysin viatonta jutustelua :(

Yhteistyössä