mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Williviini

Aktiivinen jäsen
01.09.2005
6 620
0
36
Vantaa
miten on? Jos mies on kauppakeskuksessa 4 vuotiaan tyttärensä kanssa ja tytsylle tulee hätä kesken reissun. Mies ei halua viedä tyttöä miesten vessaan kun on niin sottainen, joten hän päättää viedä tytön naisten vessaan ja odottaa siellä muiden naisten kannssa kun saaden hurjistuneita ja syyttäviä katseita.

Siis saako näin tehdä? Jos ei, niin muksi?

Minä veisin kyllä sinne lastenhoitohuoneeseen. Siellähän on vessat ja kaikissa kauppakeskuksissa niitä on.

Näin ainakin minun mies tekisi tytön kanssa.

Meidän mummulle kävi viikolla toisinpäin.

Oli lasten kanssa kaupungilla ja pojalle tuli hätä ja sitten huussista (miesten tietenkin) kuuluu "pyyhkimään!".

Mummu totesi tarjoilijalle että pakko hänen nyt on mennä ja koputti ja kuunteli ja meni...

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä veisin kyllä sinne lastenhoitohuoneeseen. Siellähän on vessat ja kaikissa kauppakeskuksissa niitä on.

Näin ainakin minun mies tekisi tytön kanssa.

Niin löytyy, mutta niiden odottamine vapaaksi saattaa kestää ja kestää. Äidit tuppaa vaihtaa sitä vaippaa aika ksuan ja pahimmassa tapauksessa vielä imettävät sen naperon siinä samalla.

Muistaakseni olen lukenut jonkun mieskirjailijan tai -toimittajan kokemuksen asiaan liittyen...eli mies oli ollut liikkeellä noin 5-vuotiaan tyttönsä kanssa. Tyttö ei ollut halunnut mennä miesten vessaan, vaan vaatinut päästä naisten puolelle. Mies oli vienyt tytön sinne ja joku vessassa ollut nainen oli haukkunut hänet pedofiiliksi. Että näin fiksua ja avarakatseista porukkaakin on olemassa.

miua ei haittaisi, vaikka vessassa olisi joku mies, omassa kopissahan siellä ollaan. Miusta mies voisi siinä ovella huikata, että saako tulla tytön kanssa vessaan. Kaikki naiset kun ei välttämättä ilahdu, jos on mies naisten vessassa. Niin ja varmaan joutuu selittämään sitten myös vessaan tuleville naisille, miksi on siellä.

Tämä on muuten jännä juttu. Minua ei haittaa yhtään jos joku mies on lapsen kanssa naisten vessassa, mutta jotkut on heti rääkymässä asiasta. Miehet joutuu kuitenkin "kärsimään" naissiivoajista esim. uimahallissa ja siitä tullut palaute kuitataan vaan, että ei voi mitään! :headwall:

Tämä on muuten jännä juttu. Minua ei haittaa yhtään jos joku mies on lapsen kanssa naisten vessassa, mutta jotkut on heti rääkymässä asiasta. Miehet joutuu kuitenkin "kärsimään" naissiivoajista esim. uimahallissa ja siitä tullut palaute kuitataan vaan, että ei voi mitään! :headwall:

niin onhan se vähän eriasia olla suihkussa tai vessakopissa B)

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

niin onhan se vähän eriasia olla suihkussa tai vessakopissa B)

Aivan!

Mä en kyllä oikeastaan edes tajua, mitä mies naistenvessassa ketään haittaa; onhan siellä kuitenkin erikseen ne kopit joissa itse tarpeet ehdään.

Miestenpuolella lie eri juttu, kun siellä voi lirutella niihin pisuaareihinkin...

Jotkut naiset nyt vaan on niin hienoja ( ainakin omasta mielestään) että miehet ei voi olla samassa tilassa heidän kanssaan. He luulevat, että miehet luulevat, että naiset eivät käy vessassa tai jos vaikka pääsee paukku ja joku mies kuulee.... :saint:

Jotkut naiset nyt vaan on niin hienoja ( ainakin omasta mielestään) että miehet ei voi olla samassa tilassa heidän kanssaan. He luulevat, että miehet luulevat, että naiset eivät käy vessassa tai jos vaikka pääsee paukku ja joku mies kuulee.... :saint:

Minähän käyn vessassa vain laittamassa huulipunnaa ja puuteroimasssa. B)

Työkaverin kanssa käytiin tätä keskustelua ja se kysy minulta mitä oisin tehnyt hänen tilanteessaan. Sanoin että just noin, mennyt naisten veskiin tytön kanssa. Ei tollainen pieni jaksa kauaa pidätellä että voi juosta kauppakeskuksessa etsimässä vapaata lastenhoitohuonetta tms.

Yhteistyössä