Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on niin isot tissit, että moni isorintaisista pitävä niitä haluaisi puristella tai ainakin kokeilla, että ovatko luomut (ovat!!), mutta mies on sitä mieltä, että katsoa saa, muttei koskea. Naaras, taidan tuntea miehesi "sielun veljen", hänelläkin on hurjan iso ja esittelee sitä mielellään missä vain ja kenelle vain.

Vielä lisäisin, olen hyvännäköinen nainen ja ei mieheni pahaa tykkää vaikka vieraitten miesten päät kääntyy, onhan mulla mitä niille näyttää, peppua ja rintoja.

Mulla on kanssa isot luomutissit ja pidän ne mahdollisimman houkuttelevasti esillä.
Harvoin löytyy mies, joka ei edes yritä vähän puristella niitä. Mun mies ei tykkää asiasta, mutta se ei olekaan hänen päätettävissä. Joskus kiusaan miehiä siten, että "vahingossa" tönäisen rinnoillani heitä. Eipä tuo ole ketään inhottanut, päinvastoin. Tanssiessa painaudun ihan kiinni, niin että rinnat puristuvat välissämme.

Miksi juhlissa? Jos kokeilisit sitä seuraavaksi vaikka töissä? Esim. terveydenhuollossa tyäskentelevät, kokeilette siinä samalla potilaan munat, tissit ja pillun, ihan vaan ohimennen! Eikä siinä mitään lupia kysellä, että tutkitaanko täältä? Kun kerran tekee mieli kourasta, niin kouraise! Tärkeintähän on tyydyttää omat mielihalunsa, paska siitä kourittavasta!