Toppahaalarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No et ole yksin mieltymyksesi kanssa.

Meilläkin mies on aivan kuumana, kun vedän mutsin vanhat 70-luvulta peräisin olevat mustat henkselihaalarit päälle pakkasella koiran ulkoilutusta varten ;.-)

Et todellakaan ole yksin mieltymyksesi kanssa. Muistan kuinka kouluaikoina siinä 70 luvun loppupuolella - 80 luvun alkupuolella ihailin koulussa tyttöjen muotoja ja pyllyjä hyvin istuvien henkseli toppahaalareinen lävitse. Minulla itsellänikin oli tuolloin samanlaiset toppahaalarit . Muistan aina kuinka pulkkamäessä toppahaalareiden ollessa päälläni, pippeli seistä tökötti pystyssä koko ajan , ihmettelin sitä. Olen nyt jälkeen päin onnistunut hankkimaan kirpparilta yhdet käytetyt mustat toppahaalarit ja jopa onnistunut ostamaan kahdet täysin käyttämättömät henkselitoppahaalarit merkkiä Finn-Lassie . Kaikki nuo kolme toppahaalaria ovat mustia ja juuri kooltaan minulle sattuvia, niissä on sivuilla kainaloiden alla sellainen joustoresori.
Koko tietysti pitää olla sattuva , ei liian tiukka, eikä iso vaan kumminkin sopivan napakasti päällä istuva. Noissa kahdessa käyttämättömissä
toppahaalareissani on ne jousoresori olkaimet vielä napakassa kunnossa, vanhemmiten ne olkainten resorit saattavat antaa vähän periksi ja henkseleitä voi vähän joutua säätämään siintä soljesta tiukemmalle.
Minullakin nuo käyttämättömät toppahaalarit istuivat aluksi ihan pitkin pyllyn vakoa,
vaikkakin henkselit oli säädetty kaikkeista pitimpään asentoonsa. Mutta käytössä onneksi henkselit löystyivät vähän.
Ihmettelen suuresti että enää ei valmisteta tuon mallisia henkseli toppahaalareita, olen jopa Pirkka lehdessä nähnyt monen haikailevan tuollaisten toppahaalareiden perään. Aikoinaan niiden väreissä musta oli hyvin suosittu, mutta toki muitakin värejä
oli saatavilla.
Ja onhan aivan totta että tuollaiset sopivan kokoset hyvin istvat henkseli toppahaalarit
näyttävät eroottisilta vastakkaisen sukupuolen päällä.
Tuollainen henkseli toppahaalari on minusta kaikkeista paras haalari malli.

Kun nuo toppahaalrit ovat päälläni ne vain jotenkin tuntuvat ihanan täydellisiltä, lämpimiltä, ja tyköistuvilta , en vain sanoin osaa oikein kuvata tuota tunnetta.