Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Mies lähetti eilen illalla klo:22:00 viestin jossa luki "mä soitan sulle pian,oli vähän kiireitä"
Tuon viestin jälkeen mies soitti sitten vasta 23:00...
mua ei kyllä enää huvittanut lähteä minnekään,enkä vastanut puhelimeen!
Mitä tuo mies oikein luulee? kun noin myöhään ilmoittaa itsestään jotakin? ja luulee että olisin vielä lähdössä? vaikka se ei antanut kuulla itsestään koko päivän mitään ja noin myöhään luulee vielä, että odotan sitä ja mentäis jonnekin drinkille..?
suottako olen loukkaantunut?
Miehet ovat ikuisia pikkupoikia. Kun nuorena tapasin miehiä ravintolassa, treffit menivät aina mönkään. Olenkin usein muistellut humorimielessä noita tapauksia Ellien Sinkun elämää palstalla.
Älä aseta liian isoja toiveita ekoille treffeille. Käy vain kävelemässä, paikallisessa kahvilassa kahvilla. Miehillä on paljon säpinää. Harkkoja, mieskavereiden kanssa hengailua. Ehkä äiti, sisaret, isä ja muut sukulaiset järjestävät ohjelmaa. Voihan olla, että vanha rakas mummo on soittanut lempilapsenlapselle ja pyytänyt jotain palvelusta.
Radio Helsingissä pyörii Fortum mainos. "Soitin ja kerroin mikä rassasi. Vaihdoin Fortumin Fortumiin." Mainokset ovat pähkähulluja, absurdeja ja huumoripitoisia.
Älä sinäkään ota elämää liian vakavasti. Jos miesten kanssa yrittää pitää yhtä, niin huumoria tarvitaan rutkasti.
Kirjoitin äsken pitkän postillan Yksinhuoltajapastalle nimimerkille Mies Espoosta.
Samoin höpisin Ellien 50+ palstalla nimimerkki tättylle. Hän ihmetteli mikä se Tuhna-Pappa oikein on.
Kun sinäkin löydät oman tuhnasi, niin et luovu siitä ikinä. Saat puhelinsoiton keskellä yötä Nesteen asemalta, laitat vaatteet päälle, käynnistät auton ja lähdet liikenteeseen. Niin minä aikoinaan tein. Mies ei saanut taksia Rolling Stone konsertin jälkeen.
Nautin suunnattomasti nykyisestä elämästä. Saa vain olla ja elää. Radio soittaa mukavasti, vatsa on täynnä, lapset terveinä ja Tuhna-Pappa on hyvässä hoidossa uuden kullan kainalossa.
Normaalisti olen viikonloppuna töissä. Mutta tänä viikonloppuna on vapaata.
Ehkä kohta keksin jotain järkevää tekemistä. Ehkä teen happonaamion. Siitä oli juttua Ellien 50+ palstalla. Kun vain tietäisi mistä haposta on kysymys.