P
Pena
Vieras
-Olen vihdoin löytänyt eron jälkeen uuden ihmissuhteen joka näyttää toimivan. Eroni oli raskas koska exäni petti minua ja lähti toisen matkaan 12 vuoden jälkeen....en ehkä jaksanut hoitaa suhdetta riittävästi. Erosta on yli kolme vuotta ja olen päässyt siitä yli. Nyt puolen vuoden seurustelun jälkeen on tullut mustia pilviä yllemme. Ollessamme ulkona tai esim tanssimassa aluksi menee hienosti mutta kun olen/olemme ottaneet alkoholia enemmän huomaan ärsyyntyväni kun naiseni menee esim tanssimaan vieraan miehen kanssa. Tiedän että pitäisi ymmärtää ym ym mutta kun se vaan ärsyttää minua ja aiheuttaa turhaa suukopua välillemme. Naisystäväni on avoin ja iloinen ja tykkää flirttailla ja sekös imee pöllöjä miehiä hänen luokseen. Vaikka sovimme viimeksi että tanssimme yhdessä niin kun poistuin esim vessaan niin heti hän meni parketille..... Mitä tässä voisi tehdä? Lopettaa yhdessä käynti ulkona? Tuntuu typerältä. Ehkä minulla on trauma exästä.....mutta tunnen itseni avuttomaksi huomatessani naiseni nauravan ja halailevan vieraitten miesten syleilyssä.
Kerran jouduin käsirysyyn yhden tomppelin miehen kanssa joka kävi naiseeni käsiksi, hän oli ainoastaan jutellut tämän pölvästi kanssa...... Mikä neuvoksi? Kiitos.
Kerran jouduin käsirysyyn yhden tomppelin miehen kanssa joka kävi naiseeni käsiksi, hän oli ainoastaan jutellut tämän pölvästi kanssa...... Mikä neuvoksi? Kiitos.