mitä mieltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pena

Vieras
-Olen vihdoin löytänyt eron jälkeen uuden ihmissuhteen joka näyttää toimivan. Eroni oli raskas koska exäni petti minua ja lähti toisen matkaan 12 vuoden jälkeen....en ehkä jaksanut hoitaa suhdetta riittävästi. Erosta on yli kolme vuotta ja olen päässyt siitä yli. Nyt puolen vuoden seurustelun jälkeen on tullut mustia pilviä yllemme. Ollessamme ulkona tai esim tanssimassa aluksi menee hienosti mutta kun olen/olemme ottaneet alkoholia enemmän huomaan ärsyyntyväni kun naiseni menee esim tanssimaan vieraan miehen kanssa. Tiedän että pitäisi ymmärtää ym ym mutta kun se vaan ärsyttää minua ja aiheuttaa turhaa suukopua välillemme. Naisystäväni on avoin ja iloinen ja tykkää flirttailla ja sekös imee pöllöjä miehiä hänen luokseen. Vaikka sovimme viimeksi että tanssimme yhdessä niin kun poistuin esim vessaan niin heti hän meni parketille..... Mitä tässä voisi tehdä? Lopettaa yhdessä käynti ulkona? Tuntuu typerältä. Ehkä minulla on trauma exästä.....mutta tunnen itseni avuttomaksi huomatessani naiseni nauravan ja halailevan vieraitten miesten syleilyssä.
Kerran jouduin käsirysyyn yhden tomppelin miehen kanssa joka kävi naiseeni käsiksi, hän oli ainoastaan jutellut tämän pölvästi kanssa...... Mikä neuvoksi? Kiitos.

joka kävi naiseeni käsiksi, hän oli ainoastaan jutellut tämän pölvästi kanssa...... Mikä neuvoksi? Kiitos.Pena-

- en nyt oikein ymmärtänyt kävikö käsiksi halasi vai mitä? Kun toinen lause kertoo että vain jutteli. ??

Minusta iltaelämä on mennyt sillälailla omituiseksi että kaikkien on kosketeltava toisiaan.Minua ainakin loukkaisi jos flirtti ei pysy suullisena, jos olisin parisuhteessa. Kun hiplailu tulee kuvioon saa mies häipyä.
Olen törmännyt juuri näihin pe illan ihmeisiin. Paukun tarjoaminen tarkoittaa lupaa alkaa kokeilemaan millaiset muodot toisella on. Ja tasan tarkkaan mies saa lähdöt heti.
Kuitenkin jos oikea uros edessä ja pitää näppinsä kurissa ihmisten ilmoilla saattaa iltayöstä sitten onni suosia.

-Kiitos kommenteista. Aluksi juttelivat ja kun naisystäväni alkoi jutella kanssani, työnsi tämä turjake kätensä naiseni hameen alle. Semmoista. Niin....pitäisikö hänen lähteä? Kaikki muu meillä sujuukin hyvin; tulen toimeen hänen lastensa kanssa ja hän minun ja arki on loistavaa yhdessäoloa. Tämä yletön flirttailu hänen taholtaan vaan pahoittaa mieleni. Ehkä sitten se on kaiken este. Mustasukkaisuuteni....kun en siitä jalommaksi muutu että siedän sitä.

Flirtti on taitolaji jota me suomalaiset emme oikein hallitse.
Itse olen harrastanut sitä ja tulen harrastamaan, puolin ja toisin.Se keventää kummasti tukaliakin tilanteita, mutta myös ihmettelen jos joku sen ansiosta käy "liian lähelle"..silloin on varmaan aika paljon pielessä.
Pena kyllä puhuukin "ylettömästä" flirttailusta....mitä se sitten lieneekään...

Yhteistyössä