mitä mieltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Olemme olleet aviossa 15 vuotta. Neljä vuotta sitten mieheni jäi kiinni kuukausia kestäneestä suhteesta, oli aluksi lähdössä naisen matkaan. Sovimme että yritämme vielä, kävimme terapiat sun muut, mieheni lupasi lopettaa suhteen.
Viime keväänä selvisi, että oli tekstaillut jonkun naisen kanssa useampia viikkoja, näin minulle kerrottiin. Kesällä kävi ilmi, että olivat tämän ensimmäisen 'hoidon' kanssa pitäneet yhteyttä.
Kuukausi sitten hän oli miesporukassa ulkomailla, harrastusmatka. Eilen hänelle tuli kiitos-viesti ko. maasta. Kysyttyäni asiasta sanottiin, että on varmaankin väärä numero :( Soitettuani numeroon naisääni huuteli haloota.
Mitä mieltä olette? Mielestäni on omituinen sattuma. Itse en ole saanut 'vääriä-viestejä' ainakaan itä-rajan takaa. Uskoisitteko te?

Minusta kuulostaa siltä, että miehesi salailee tekemisiään. Vika ei tuntuisi olevan sinussa, olethan esim. päästänyt hänet äijäporukalla matkaan eli antanut vapautta tehdä omia asioita. Kun pettää kerran, en kynnys uusia teko pienempi kuin ensimmäisellä kerralla. Kannattaisi harkita jotain toimenpiteitä.. En osaa muita neuvoja antaa, muuta kuin että älä anna toisten kusta silmään! Ikinä!

En uskoisi. Mies valehtelee ja hoitaa lisäksi vieraat naisensa tai niiden salaamisen amatöörimäisesti.

En uskonut omaa ukkoanikaan, selitykset ei menneet läpi. Ukko sai mennä vapaille markkinoille.

Meillä muuten sama tilanne, mutta ei oo toista kertaa pettäny, vaikka sitä välillä pelkäänkin. Ekan kerran annoin anteeksi ja sanoin, että toista kertaa ei sitten tule. Mieheni tietää, että jos pettää vielä, mä lähden. Voimia sulle, tuntuu, että miehesi ei ole ollut taaskaan rehellinen.

Mies pettää, tämä on niin klassinen esimerkki.
Mies pitää sinua vaan sen verran tyhmänä, että uskot kaikki jutut mitä hän suoltaa. Hän ei välttämättä ikinä ole katkaissutkaan välejä ensimmäiseen naiseen, jota sinä kutsut hoidoksi.

Pistä ulos ihan saman tien. samanlaista kuin meillä. Ei muuta tapojaan. Pettää sua mennen tullen.
NYt ero meillä haussa.
Menköön hoitonsa luo kun kerran on niin ihastuttava.
Koita jaksaa, sulla on rankka aika edessä.

Yhteistyössä