Mitä mieltä? :|

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No mä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä kun yritän tyrkyttää 2-vuotiaalleni suklaata ja muita herkkuja, niin se pirulainen ei huoli! Ei, vaikka sai 1-vuotis synttäreillään täytekakkua. Ja mikä järkyttävintä, olen hammashoitaja!!!! Kolme vanhempaa lastani ovat myös saaneet syödä makeaa, eikä kenelläkään ole reiän reikää hampaissa, ei vanhimmallakaan, joka täyttää jo 14. Missähän vika?

Miksi tyrkytät?

Eikä meillä kukaan itke karkkihyllyllä tai limppaa kauppareissulla. Tänäänkin vieras toi paketin jäätelö tullessa.Nuorempi ei edes halunnut ottaa. Aina ollut totaali kieltämistä vastaan, siitä se vasta himo tulee! Alkoakin saavat kotona maistaa, kunha ikää on tarpeeksi (yläasteella), siinäkin kohtuus! Lasillinen on jo maistamista. Ei tarvii aina olla joko-tai, on myös välimuotoja asioista.

[QUOTE="vieras";26745832]Miksi tyrkytät?[/QUOTE]

Ymmärrätkö sarkasmia? :)
Herkkupäivinä tarjoan kuopuksellekin samaa hyvää, mitä muut saa, mutta ei kelpaa. Sitten palon lautasen täyteen vihanneksia ja hedelmiä, ne uppoaa.

Eikä meillä kukaan itke karkkihyllyllä tai limppaa kauppareissulla. Tänäänkin vieras toi paketin jäätelö tullessa.Nuorempi ei edes halunnut ottaa. Aina ollut totaali kieltämistä vastaan, siitä se vasta himo tulee! Alkoakin saavat kotona maistaa, kunha ikää on tarpeeksi (yläasteella), siinäkin kohtuus! Lasillinen on jo maistamista. Ei tarvii aina olla joko-tai, on myös välimuotoja asioista.

13 vuotiaalla ikää tarpeeks maistella alkoholia? :x

13 vuotiaalla ikää tarpeeks maistella alkoholia? :x

Tässä ole samaa mieltä Katylinan kanssa. Lapseni ovat joskus kysyneet, saavatko maistaa minun siideriä tai olutta. En anna. Olen sanonut, että sitten, kun olette täysi-ikäisiä, saatte juoda, jos haluatte. Nyt se on laitonta. Nuorten juomista en hyväksy, vaikka toki itsekin olen ollut nuori. En tule lapsiani "ruoskimaan" jos humalassa kotiin tulevat, mutta minä en silti ole se henkilö, joka juomaa heille ostaa. Ostamalla antaisin hyväksynnän alaikäisen alkoholin käytölle, nou nou.