en tiedä lapsista mutta seurustelin nuorempana yhden dysfasiapojan kanssa ja hänellä oli mukavat vanhemmat. oli todettu siis lapsena ja erityiskoulun käynyt. työskenteli sitten alalla missä ei tarvinnut paperitöitä tehdä teknisellä alalla ja siinä olikin tosi taitava. oli kuulemma ollut pienempänä ujo ja levoton sen takia et oli vaikea kielellisesti kommunikoida eikä tajunnut aina toisten juttuja joten pelkäsi olevansa outo. päällepäinhän se ei tietenkään missään näkynyt..
en mitään mieltä. tunnen yhden lapsen, jolla on dysfasia, hänen sisarellaan ei. vanhemmat aivan normeja. lapsi pääsi erikoistarhaan. miksi pitäisi olla jotain mieltä?