Vanhemmistaan riippuvainen äiti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja visitööri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

visitööri

Vieras
Mitä mieltä olette päälle kolmekymppisestä perheenäidistä, joka on edelleen riippuvainen vanhemmistaan? Jos lapsilla on vaikka menoa hammaslääkäriin toiselle puolelle kaupunkia, tulevat äidin vanhemmat kuskaamaan lapsia sinne, joka kerta. Tai jos lähdetään kesälomamatkalle, maksavat isovanhemmat tietysti matkan. Äidin puhelinliittymä, vakuutus jne. on vanhempiensa nimissä. Aivan kuin vanhempansa olisivat lapsensa erityisavustajia.
 

Yhteistyössä