Mitä mieltä vaatemerkistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "totuus on"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"totuus on"

Vieras
Mitä mieltä olette Peuhu:n vaatteista?
Omat kokemukset olleet erittäin yllättäviä ja positiivisia ja
Nyt luulen, että tuo merkki on vieläpä kotimainen merkki.

Meilläkin oli joskus Peuhun haalari. Oli mielestäni hyvä hinta-laatusuhteeltaan ja muutenkin.

Itse olen ihmetellyt jo toista vuotta (siis sen ajan mikä ollut käytössä) miten kangas on kestävää ja pesty on kymmeniä ellei lähemmäksi sata kertaa ja edelleenkään ei näy kulumia,ei haalistumia ja aina vaan yhtä muhkean oloinen ja lämmin.
Kokemusta on myös mm.reimasta, joka ei kestänyt edes yhdellä lapsella paria viikkoa kauempaa ilman puhkikulumista. Pesuakaan se reima ei kestänyt vaan kauden lopussa piti puku heittää roskiin kun ei siitä jäänyt siistiä.

Tämä nyt käytössä oleva Peuhu sen sijaan menee vielä useita kausia jollakin toisella eikä ulkonäkö ole mennyt miksikään eli puku kirjaimellisesti uudenveroinen. Ja käyttö on kovaa luokkaa :)

[QUOTE="totuus on";22763988]Mitä mieltä olette Peuhu:n vaatteista?
Omat kokemukset olleet erittäin yllättäviä ja positiivisia ja
Nyt luulen, että tuo merkki on vieläpä kotimainen merkki.[/QUOTE]

Ei se ainakaan ole kotimaassa valmistettu merkki, koska sillä ei ole avainlippua.

Ei se ainakaan ole kotimaassa valmistettu merkki, koska sillä ei ole avainlippua.

Kaikessa valmistuksessa ei ole pakko käyttää avainlippua vaikka tuote olisikin kotimainen.
Yritys joutuu maksamaan avainlipun saadakseen useamman euron sekä todistamaan kotimaisuusasteensa. Tästä kaikesta aiheutuu erityisesti pienemmille valmistajille kustannuksia ja avainlippua ei kande hankkia.
Sama juttu on kotimaisen luomunkin kanssa yhä suurenevissa määrin eli luomumerkin saadakseen pienillä tiloilla, joilla luomu tuotetaan se merkki aiheuttaa liian paljon ylimääräistä työtä ja kustannuksia, jotka ovat pois itse tuotannosta.