V
vieras
Vieras
Mitä mieltä kyseisistä vaatteista? Ovatko hintansa arvoisia?
Jos olette olleet kutsuilla niin millä summalla olette tilanneet?
Jos olette olleet kutsuilla niin millä summalla olette tilanneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Onko se paljon, jos tilaa noin 100? edestä kutsuilla?
Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja:Olen muutaman kerran kutsuilta tilannut ja tyytyväinen olen ollut. Nyt tänä keväänä en ole päässyt yksillekään kutsuille eikä niitä nyt ole tiedossakaan, joten tungen tähän samaan ketjuun kysymään, että onko kukaan tilannut netin kautta?
Siellähän on se lomake, jonka täytämällä jonkun myyjän pitäisi ottaa yhteyttä. Miten on homma toiminut?
Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja:Olen muutaman kerran kutsuilta tilannut ja tyytyväinen olen ollut. Nyt tänä keväänä en ole päässyt yksillekään kutsuille eikä niitä nyt ole tiedossakaan, joten tungen tähän samaan ketjuun kysymään, että onko kukaan tilannut netin kautta?
Siellähän on se lomake, jonka täytämällä jonkun myyjän pitäisi ottaa yhteyttä. Miten on homma toiminut?